اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‌های هیئت بسکتبال استان قم:

راه و ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: هیئت بسکتبال استان حضور تیم بسکتبال راه و ترابری قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با جدیت پیگیری می‌کند.

راه و ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال شرکت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که زمان زیادی تا پایان مهلت فدراسیون بسکتبال برای اعلام حضور باقی نمانده است، بر خلاف اخبار منتشر شده مبنی بر حضور نیافتن تیم بسکتبال راه و ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، این تیم حتما در لیگ برتر حضور می‌یابد.
زمان زیادی به پایان مهلت مشخص شدن از سوی فدراسیون بسکتبال برای اعلام حضور قطعی در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است اما آنچه که مشخص و قطعی است، تیم بسکتبال راه و ترابری قم قطعا در لیگ برتر فصل جدید حضور خواهد یافت.
این در حالی است که تنها سه روز به آخرین روز از مهلت تعیین شده از سوی فدراسیون بسکتبال برای فصل نقل و انتقال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باقی مانده و این در حالی است که وضعیت کمتر بازیکنی برای حضور در این رقابت‌ها مشخص شده است.
طبق اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال کشورمان، فصل نقل و انتقالات مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور که از اول تیرماه به طور رسمی آغاز شد از روز شنبه وارد آخرین هفته از مهلت تعیین شده می‎شود و این در حالی است که هنوز وضعیت باشگاهی خیلی از بسکتبالیست‎ها و حتی سهمیه‎های ملی هنوز مشخص نشده است.
در این بین اصغر کاردوست که در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برای تیم بسکتبال راه و ترابری قم بازی کرد نخستین بازیکنی است که در فصل نقل و انتقالات با رفتن به اصفهان و پیوستن به فولاد ماهان وضعیت تیمی خود را برای لیگ 90 مشخص کرد.
همچنین بعد از اصغر کاردوست، دیگر بازیکن تیم بسکتبال راه و ترابری قم یعنی مجید قاسم زاده نیز جذب تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی تیم بسکتبال فولاد ماهان شد که برای نخستین بار جهت حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده است.
به جز اصغر کاردوست و مجید قاسم زاده دو بازیکن فصل گذشته تیم راه و ترابری قم، هیچ جابه جایی دیگری در فصل نقل و انتقالات صورت نگرفته است و این در حالی است که تنها سه روز به پایان مهلت دو ماهه تعیین شده برای نقل و انتقالات باقی مانده است.
 فصل نقل و انتقالات مسابقات بسکتبال لیگ برتر روز سی و یکم مردادماه به پایان می‌رسد اما با وجود جابه جایی‌های سرد و بی رونق در این فصل هنوز مسئولان فدراسیون تصمیمی مبنی بر تمدید فصل نقل و انتقالات نگرفته‌اند.
گفتنی است تیم بسکتبال راه و ترابری قم در نخستین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب مقام ششمی در حالی به کار خود پایان داد که ماه‌های زیادی است که به دلیل مشکلات مالی در بلاتکلیفی به سر می‌برد و این روزها بسکتبال قم تحت تاثیر حضور نامشخص این تیم در لیگ برتر بسکتبال است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول