اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قرارداد با ماهان اصفهان؛

کاردوست و قاسم‌زاده از راه و ترابری جدا شدند

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان راه و ترابری قم برای عضویت در تیم جدید خود رسما از تیم بسکتبال راه و ترابری جدا شدند.

کاردوست و قاسم‌زاده از راه و ترابری جدا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که روز بیست و هشتم مهر ماه به عنوان زمان آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در نظر گرفته شده است، تیم‌های حاضر در لیگ جدید تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کرده‌اند.
در این بین مهلت اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال برای نقل و انتقال بازیکنان تیم‌های لیگ برتر روز پایانی مرداد ماه اعلام شده بود اما در اتفاقی جالب توجه، هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتر به جز تیم تازه وارد ماهان اصفهان، نسبت به جذب بازیکن اقدامی نکرده است.
با این اتفاق فدراسیون بسکتبال نیز مجاب شد تا بار دیگر زمانی را برای تمدید نقل و انتقالات فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در نظر بگیرد تا در این بین تیم‌هایی مانند راه و ترابری قم که هنوز سرنوشت مبهم و نامشخصی برای لیگ جدید دارند، فرصتی برای تجدید نظر باشد.
با این حال دو بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال راه و ترابری قم یعنی اصغر کاردوست و مجید قاسم‌زاده که از ستاره‌های این تیم در لیگ قبل بودند و نقش مهمی در موفقیت راه و ترابری قم در کسب رتبه ششم لیگ برتر داشتند، از راه و ترابری جدا شده و به تیم ماهان اصفهان پیوستند.
قاسم‌زاده و کاردوست در حالی فکر تصمیم به جدایی از تیم راه و ترابری گرفتند که کسب نتایج خوب و قابل قبول در مسابقات لیگ بر‌تر بسکتبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین دلایلی بود که توانمندی بسکتبال قم به نمایش در آمده و حتی این دو بازیکن به همراه امیر صباغیان بازیکن بومی راه و ترابری قم به تیم ملی بکستبال دعوت شوند.
مجید قاسم‌زاده و اصغر کاردوست نفراتی هستند که حضور موفق آنها در ترکیب تیم بسکتبال راه و ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ بر‌تر بسکتبال باشگاه‌های کشور نشان داد که می‌توانند برای تیم ملی نیز مثمر ثمر باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول