اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

تلفات جاده‌ای با توسعه زیرساخت‌ها کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: باید با توسعه زیرساخت‌های آمار نگران‌کننده کشته‌های جاده‌ای را کاهش داد.

تلفات جاده‌ای با توسعه زیرساخت‌ها کاهش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه این کارگروه گردشگری گلستان اظهار داشت: با خدمت رسانی مناسب و شایسته در ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای این استان، روند جذب مسافران عبوری را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: روند خدمت رسانی در ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای این استان به گونه‌ای باشد که حتی مسافران عبوری هم انگیزه و رغبت برای بازدید مجدد از استان گلستان را داشته باشند.
رئیس کارگروه گردشگری استان گلستان گفت: به خدمت‌رسانی 10 پایگاه اطلاع‌رسانی فعال هلال احمر به عنوان کمیته امداد و نجات که به صورت پایلوت در این استان فعالیت دارند.
دادبود خاطرنشان کرد: سطح امنیت اخلاقی از ابتدای تیر ماه تا پایان مرداد ماه امسال، 86 درصد رشد داشته و جرائم دراین استان 6 درصد کاهش یافته است.
این مسئول به آمار نگران‌کننده کشته‌های جاده‌ای دراین استان اشاره داشت و تصریح کرد: با فرهنگ سازی در بخش فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های جاده‌های همراه با استانداردهای جاده‌ای، نسبت به کاهش این آمار اقدام شود.
معاون عمرانی استانداری گلستان به ایجاد و تاسیس مجتمع آموزشی هتلداری در این استان با همکاری ادارات فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی اشاره داشت که با ایجاد آن و آموزش‌های لازم، ارائه خدمات به مسافران و گردشگران گلستانی توسعه خواهد یافت.
دادبود اظهار امیدواری کرد: با خدمات‌رسانی مناسب در ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای این استان، شاهد رونق و توسعه گردشگری و جذب بیش از پیش مسافران و گردشگران به نگارستان ایران باشیم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول