اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار:

صیادان در فصل غیرصید بیمه اختیاری میشوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تامین اجتماعی فریدونکنار گفت: از طرفی صیادان در فصل صید و به مدت شش ماه بیمه هستند در فصل غیرصید بیمه اختیاری میشوند.

صیادان در فصل غیرصید بیمه اختیاری میشوند
محمدعلی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدون‌کنار از افزایش بیمه مشاغل آزاد در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: دایره مشمول مشاغل و اصناف افزایش یافته و بیشتر مشاغل در زمره مشاغل آزاد قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه بیمه مشاغل آزاد روند رو به رشدی داشته، گفت: اخذ پروانه کسب نیز اختیاری است و بیمه‌شدگان با تکمیل فرم خوداظهاری بیمه میشوند که بیمه زنان خانه‌دار نیز مزید بر علت است.
به گفته رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار، تعداد بیمه‌شدگان اختیاری منطقه از اسفند 89 برابر 218 نفر بوده که نسبت به دوره مشابه قبل که بیش از 190 نفر بود معادل 14.14 درصد افزایش داشته است.
نصیری تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمه صیادان به واسطه جنبه‌های حمایتی دولت رو به افزایش است و از طرفی صیادان در فصل صید و به مدت شش ماه بیمه هستند در فصل غیرصید بیمه اختیاری میشوند.
وی ادامه داد: این مسئله در سال‌های اخیر به واسطه تسهیل در امر بیمه اختیاری نمود بیشتری دارد و گسترش تعهدات کوتاه مدت در مبحث اختیاری مساله پروتز و اورتز، کفن و دفن و هزینه سفر نیز سبب روند صعودی امر صعودی امر اختیار بیمه اختیاری شده است.
رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدون‌کنار در تشریح وضعیت بیمه‌شدگان نیز اذعان داشت: تعداد بیمه قالیباف تا اسفند 89 برابر 30 نفر بوده که نسبت به دوره مشابه قبل 31 نفر و در واقع معادل 3.23 درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول