اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن ریاضی ایران:

سامانه الکترونیکی انجمن ریاضی نهایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن ریاضی ایران گفت: سامانه الکترونیکی انجمن ریاضی ایران تا پایان مهرماه نهایی می‌شود.

سامانه الکترونیکی انجمن ریاضی نهایی می‌شود
علیرضا مدقالچی امروز در حاشیه همایش بین‌المللی ریاضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: در سال گذشته با تصویب شورای اجرایی مقرر شد، سامانه انجمن الکترونیکی شود که با کوشش و پشتیبانی جهانی‌پور و صادقی تمام مراحل آن طی شد.
وی افزود: سامانه مذکور به صورت کامل در حال اجرا است و تا پایان مهرماه سال جاری به مرحله نهایی می‌رسد.
مدقالچی با اشاره به راه‌اندازی وب سایت و پیشنهادات اعضای انجمن در زمینه تغییرات تصریح کرد: وب سایت انجمن نسبتا مناسب طراحی شده است و کتاب راهنمای انجمن نیز در شرف تدوین است.
وی با بیان درخواست از اعضای انجمن برای ثبت اطلاعات در سامانه، این کار را مفید خواند و در راستای صرفه جویی در وقت برای آشنایی دیگر اعضا از طریق سایت مفیدتر است.
مدقالچی برگزاری سمینارها با مشارکت دانشگاه‌ها، کارگاه جبر با همکاری دانشگاه بنیادی اعظم و مسابقات ریاضی را از دیگر فعالیت‌های انجمن ریاضی ایران خواند و بیان داشت: در سال جاری هم به همت معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری جوایزی به مدال‌آوران اهدا شده است.
وی به برگزاری مسابقات ریاضی در وقت معین و خارج از تابستان تأکید کرد و گفت: برگزاری مسابقات در تابستان موجب عقب ماندن از مسابقات بین‌المللی می‌شود.
مدقالچی به برگزاری سمینار یک روزه «روز ریاضیات» اشاره کرد و افزود: محور اصلی توسعه، عضوگیری در فعالیت‌های بین‌المللی است و با تصویب شورای اجرایی تمام فارغ‌التحصیلان دکتری بدون هزینه برای یک سال عضو انجمن شدند.
وی از جایزه مهدی رجبعلی‌پور با تصویب شورای اجرایی خبر داد و گفت: این جایزه به منظور خدمات ارزنده این چهره ماندگار جبر خطی به وی اعطا می‌شود.
مدقالچی از برگزاری مکان‌های کنفرانس‌های 43 و 44 در دانشگاه تبریز و فردوسی مشهد خبر داد و افزود: برای کنفرانس 45 و 46 دانشگاه علم و صنعت ماهان اعلام آمادگی کردند.
وی خاطرنشان کرد: مدت شورای اجرایی در مهرماه 91 به پایان می‌رسد و شورای بعدی محل برگزاری چند کنفرانس را مشخص می‌کند.
مدقالچی بیان کرد: در کنفرانس 42 تاکنون هیچ کاستی وجود نداشته است و با وجود تلاش‌های برگزارکنندگان میزبان تا پایان هم به کاستی برخورد نمی‌کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول