اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه الهادی وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد:

پیشرفت 25 درصدی پروژه بزرگراه بوشهر ـ دیر

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه الهادی وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا و مجری طرح بزرگراه بوشهر ـ دیرگفت: پروژه بزرگراه دیر ـ بوشهر در حال حاضر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 25 درصدی پروژه بزرگراه بوشهر ـ دیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امان الله زارع دوشنبه شب در نشست بررسی پروژه‌های دردست اجرا در استان بوشهر با حضور مسئولان بوشهر، بزرگراه دیر – بوشهر را از پروژه‌های در حال اجرا خواند و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح افزایش ظرفیت حمل و نقل، توسعه شبکه بزرگراهی در شرق بوشهر، تکمیل کریدور جنوبی خوزستان به هرمزگان، اشتغالزایی در منطقه و سهولت در ارتباط بین شهری است.
وی بزرگراه اهرم- برازجان- گناوه – دیلم را از دیگر پروژه‌های در حال اجرای دور دوم مصوبات سفر عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش ظرفیت حمل و نقل در منطقه، توسعه شبکه بزرگراهی در غرب استان و جلوگیری از سوانح و حوادث است.
رئیس مؤسسه الهادی اقدامات انجام شده این پروژه را شامل عملیات اجرایی در 3 جبهه شامل برازجان به سمت گناوه، پل بزرگ کلل،  اهرم به سمت برازجان ذکر کرد.
زارع پروژه بیمارستان دیر، طرح آبرسانی از خط کوثر به شهرستان جم، کمربندی کنگان- دوراهک، آبخیزداری جم و ریز و باغان و طراحی و ساخت پردیس دانشگاه جم را از دیگر پروژه‌های مهم دور دوم سفر معرفی و خاطرنشان کرد: مشکل عمده این پروژه‌ها وجود معارضین دولتی و شخصی، نقدینگی، عدم قرارداد، نداشتن زمین مناسب برای اجرای پروژه، تلاقی مسیر اجرایی با خط لوله گاز است.
وی در ارتباط با پروژه آب و فاضلاب روستایی نیز گفت: اقداماتی که تاکنون در مورد این پروژه انجام شده شامل عملیات اجرایی در 2 کارگاه در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی این طرح در سایت مخزن یک حدود 95 درصد، در سایت مخزن شش حدود 78 درصد، سایت مخزن پنج حدود 55 درصد و در سایت مخزن سه  بیش از 45 درصد است.
وی افزود:تاکنون بیش از 200 دستگاه ماشین آلات راهسازی، دو دستگاه سنگ شکن، 4 دستگاه بچینگ و یک دستگاه کارخانه آسفالت برای اجرای این پروژه مستقر و نصب شده است.
رئیس مؤسسه الهادی عمده مشکلات این پروژه را عدم نقدینگی مناسب پروژه، وجود معارضین شخصی و دولتی، صعب العبور بودن مسیر اجرایی، افزایش زمان اجرا بعلت مشخص نبودن مسیر کانال و مقطع کردن آن، طولانی بدن سیکل پرداخت کارکردهای ارائه شده از مؤسسه دانست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول