اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر عنوان کرد:

استان بوشهر کانون حمل و نقل خلیج فارس

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر با ظرفیت‌های مختلف بندری و 707 کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس میتواند کانون حمل و نقل در این منطقه باشد.

استان بوشهر کانون حمل و نقل خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ادغام وزارتخانه‌های مسکن و راه گفت: امیدواریم این ادغام موجب اعتلای نظام و خدمت بیشتر به مردم شود.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص‌های تعیین پیشرفت توسعه دانش‌بنیان موضوع حمل و نقل است اضافه کرد: به همین خاطر در تعیین آمارها و توسعه نگاه ویژه‌ای به راه، حمل و نقل، سیستم‌های جابجایی، زیرساخت‌های دانش‌بنیان و جغرافیای شهرسازی با تمام ملاکهای داناییمحور شده است.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: امید است در عرصه حمل و نقل و راه و ایجاد سیستم ترانزیت بین‌المللی و توسعه سیستم‌های حمل و نقل و شهرسازی بتوانیم با دنیا رقابت داشته باشیم.
صفایی بوشهری تاکید کرد: باید با کار کارشناسی و برنامه‌ریزی و شناخت دقیق توسعه نقشه جامع توسعه حمل و نقل شهرسازی در ایران 1404 با نگاه مقام معظم رهبری تدوین شود.
وی بر مدیریت کارآمد و اجرایی شدن پروژه‌ها، نظارت موثر و با تولید پروژه‌های جدید ایجاد فضا برای تولید قطعات را ضروری خواند.
صفایی بوشهری گفت: بوشهر به خاطر مسائل استراتژیک و ارتباط ویژه با فضای فراملی نقش موثری در عرصه حمل و نقل دارد و در گذشته نیز بسیاری از کشورهای خارجی از بوشهر وارد ایران میشدند.
وی بر تصریح در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: وضعیت راه‌آهن بوشهر به خاطر نبود دفتر مستقل دارای شرایطی است که موجب تعلل و کندی کار شده است و نیاز است دفتر مستقل راه‌آهن در بوشهر مستقر شود.
امام جمعه بوشهر در پایان بر کیفی و استاندارد کردن پروژه راه‌آهن بوشهر تاکید کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول