اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه توانمندیهای تعاون در بوشهر

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار بوشهر نمایشگاه توانمندیهای تعاونیهای استان بوشهر به مناسبت هفته تعاون افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه توانمندیهای تعاون در بوشهر
دبیر اتاق تعاون و مجری برگزاری نمایشگاه تعاون صبح امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این نمایشگاه 40 شرکت تعاونی انواع محصولات خود را در 35 غرفه در معرض دید عموم قرار دادند.
غلامحسین درایی با بیان اینکه این تعاونیهای زمینه اشتغال یکهزار و 760 نفر را فراهم کرده‌اند، افزود: این تعداد شرکت تعاونی 58 هزار عضو دارند و 220 میلیارد ریال نیز حجم سرمایه‌گذاری آنان بوده است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات شرکت‌های تعاونی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و صنایع دستی عرضه و به فروش میرسد.
دبیر اتاق تعاون بوشهر گفت: سه هزار و 527 شرکت تعاونی در استان بوشهر فعال هستند و 771 هزار عضو دارند و زمینه اشتغال 38 هزار نفر را فراهم کرده‌اند.
درایی ادامه داد: این نمایشگاه تا 18 شهریورماه در محل سالن آزادگان بوشهر بالاتر از مجتمع فرهنگی نهم دیماه برپاست.
مدیر کل تعاون بوشهر نیز گفت: به مناسبت هفته تعاون 23 طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری 19 میلیارد و 600 میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری میرسد. اصغر جعفری تصریح کرد: از این میزان اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات است که زمینه اشتغال 734 نفر نیز فراهم میشود.
وی با بیان اینکه با افتتاح این تعداد طرح تعاونی 883 نفر عضو تعاونیها میشوند، تصریح کرد: سال گذشته 34 طرح تعاونی با 14 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و تسهیلات 4 میلیارد و 700 میلیون تومان در استان به بهره‌برداری رسید که یکهزار و 412 نفر نیز عضو تعاونیها شدند.
مدیرکل تعاون استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس ارزشیابیهای صورت گرفته، اداره کل تعاون استان بوشهر از نظر کیفیت بعد از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
جعفری گفت: سال گذشته 34 طرح تعاونی با 14 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه‌گذاری و تسهیلات 4 میلیارد و 700 میلیون تومان در استان به بهره‌برداری رسید که یکهزار و 412 نفر نیز عضو تعاونیها شدند.
وی خاطرنشان کرد:  بر اساس ارزشیابیهای صورت گرفته، اداره کل تعاون استان بوشهر از نظر کیفیت بعد از استان خراسان رضوی رتبه دوم کشور را از آن خود کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول