اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان خبر داد:

اجرای 200 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان از اجرای 200 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان خبر داد.

اجرای 200 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله حسینی‌کنگانی در آیین افتتاح بیش از 10 طرح عمرانی شهرداری بندر کنگان اظهار داشت: طرح‌هایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نیز داخلی شهرداری در اختیار مردم قرار گرفته‌اند.
وی افزود: حمایت همه‌جانبه فرماندار ولایی و پرتلاش کنگان در راه‌اندازی و تکمیل طرح‌ها ارزش زیادی دارد و اگر این تعامل و همکاری نبود با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.
شهردار بندر کنگان از اجرای 200 هزار مترمربع آسفالت در بندر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت افزون بر 200 هزار متر‌مربع از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کنگان از مهم‌ترین اقدامات امسال این شهرداری است که رضایت خاطر مردم را جلب کرده است.
حسینی‌کنگانی تصریح کرد: افتتاح پارک محله‌ای غدیر، احداث و تکمیل چند خیابان مهم و پرترافیک، اجرای سنگ جدول و سنگفرش معابر و پیاده‌روها نیز از مهم‌ترین این طرح‌ها است.
وی در تشریح جزئیات تعدادی از پروژه‌ها گفت: طرح تعریض ضلع شرقی محور ارتباطی پلیس راه کنگان به طول یکهزار و 150 متر و عرض 5 متر با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از طرح‌های ارزشمندی است که هم‌اکنون به بهره‌برداری رسید.
شهردار بندر کنگان بیان داشت: آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت بلوار امام خمینی (ره) کنگان به طول بیش از 3 هزار و 500 متر مربع و عرض 13 متر نیز از دیگر برنامه‌هاست که برای اجرای این پروژه بیش از 5 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.
حسینی‌کنگانی افزود: بلوار شهدای کنگان به طول 900 متر و عرض 30 متر با اعتبار 7 میلیارد ریال و مخزن 10 هزار متر‌مکعبی آب شماره دو کنگان با اعتبار 5 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار استانداری بوشهر نیز در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: باید به مردم خدمت کنیم و باید راه شهید رجایی و باهنر را تداوم ببخشیم.
محمدحسن شنبدی با بیان اینکه دولت اهتمام زیادی در توسعه شهرها و روستاها داشته است گفت: تلاش دولت خدمتگزار توسعه همه‌جانبه و عادلانه تمام شهرها و روستاهاست و تاکنون در این مسیر گام برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: عزم خود را باید جزم ‌و باید رضایت خاطر مردم شریف استان را جلب کنیم و هیچ امری مهم‌تر از خدمات صادقانه نیست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول