اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل:

مصالح نامناسب کارخانه‌های آسفالت اردبیل را تعطیل کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل گفت: علت تعطیلی برخی از کارخانه‌های آسفالت اردبیل به دلیل استفاده از مصالح نامناسب است.

مصالح نامناسب کارخانه‌های آسفالت اردبیل را تعطیل کرد
محمدکریم هدایتی در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ علت تعطیلی برخی از کارخانه‌های تولید آسفالت به دلیل استفاده از مصالح نامناسب بوده است به طوری‌ که بر اساس اعلام نظر کارشناسی آزمایشگاه خاک هرگز اجازه ندادیم پیمانکاری با زد و بند‌های مختلف بخواهد زیر سازی غیر‌اصولی و آسفالت‌ریزی نامناسب داشته باشد.
وی در پاسخ به انتقادات بخشدار مرکزی بیله‌سورا در تخریب زیر‌سازی جاده‌های روستایی بیان داشت:‌ بنده در طی مدیریت خود اجازه ندادم کارخانه آسفالتی با مصالح نامناسب و یا پیمانکاری با مصالح بی‌کیفیت کار راهسازی انجام دهد و یا بخواهد آسفالت بی‌کیفیت بریزد.
این مسئول ادامه داد: معتقدیم اگر جاده‌ای احداث می‌کنیم یا زیرسازی و آسفالتی انجام می‌دهیم باید عمر مفید آنها دو برابر استاندارد‌های معمول باشد تا مردم در آینده ما را لعن و نفرین نکنند.
مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل همچنین با ابراز خرسندی از کاهش تصادفات در سه ماهه نخست امسال از همکاری و همراهی خوب تمام دستگاه‌های ذی‌ربط قدردانی کرد و گفت:‌ سال گذشته طرح جامع اصلاح و چهار بانده کردن مسیر نمین به سمت تونل حیران آماده شد اما در کمیسیون ماده 32 با بی‌مهری برخی از متولیان مورد تایید قرار نگرفت در حالی که از طرف استان اردبیل و گیلان استدلال لازم برای چهار بانده کردن مسیر نمین تا آستارا اعلام شده بود.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه استحفاظی 20 کیلومتر خود از تونل به سمت آستارا را در صورت تامین اعتبار مورد نیاز با احداث تونل دوم چهار بانده می‌کنیم به شرط آن که اعتبار لازم از سوی وزارت راه و شهر‌سازی تامین شود.
هدایتی بیان داشت: ‌با چهار بانده کردن این مسیر می‌توانیم از میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای در این راه جلوگیری کنیم.
این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به ایام سپری شده از تابستان به عنوان فصل پر تردد جاده‌ها، از تلاش‌های پلیس راه، هلال‌احمر، فوریت‌‌های پزشکی، پایانه‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان قدردانی کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول