اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی استان قزوین خبرداد:

11 کشته و مجروح در حوادث رانندگی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشته و مجروح شدن 11 نفر در حوادث رانندگی یک هفته گذشته محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

11 کشته و مجروح در حوادث رانندگی قزوین
سید حسن فخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، بیان کرد: در پی حادثه‌ای در جاده قدیم قزوین ـ تهران حوالی شهرک شریفیه، یک دستگاه سواری پژو به رانندگی فردی 50 ساله با یک عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بود برخورد کرد.
وی ادامه داد: در این حادثه عابر 32 ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی به دلیل شدن جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: کارشناس پلیس در بررسی صحنه حادثه علت را بیاحتیاطی راننده خودرو در تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو اعلام کرد.
وی اضافه کرد: در پی حادثه دیگر یک دستگاه کامیونت ایویکو به رانندگی فردی 43 ساله با یک دستگاه سواری سمند با سه سرنشین برخورد کرد که دو سرنشین خودرو سمند در محل حادثه فوت و راننده نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
فخاری اظهار کرد: در پی حادثه‌ای دیگر در جاده تاکستان نرسیده به ضیاء آباد دو دستگاه کامیون کمپرسی و یک دستگاه تریلی با هم برخورد کردند که در نتیجه راننده 60 ساله یکی از کامیون‌های کمپرسی در دم فوت کرد.
وی ادامه داد: در پی یک حادثه رانندگی دیگر نیز در محور قدیم قزوین ـ آبیک یک دستگاه خاور با یک خانم عابر 50 ساله مقابل دانشگاه بصیر برخورد کرد که عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی ساعت 3.5 صبح باوجود تلاش‌های پزشکی درگذشت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: در پی یک حادثه دیگر در سه راهی بوئین‌زهرا زهیر؛ دو دستگاه پراید با یک دستگاه پیکان برخورد کرد که پنج نفر سرنشین دو دستگاه پراید مصدوم شدند و به مرکز درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول