اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش جهاد کشاورزی گنبدکاووس تاکید کرد:

حضور 1200 بهره‌بردار کشاورزی گنبدکاووس در دوره‌های ترویج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 200 نفر روز از بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان گنبدکاووس در دوره‌های آموزشی و ترویجی شرکت کردند.

حضور 1200 بهره‌بردار کشاورزی گنبدکاووس در دوره‌های ترویج
میردوست رضویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این آموزش‌ها در راستای رویکرد جهاد کشاورزی برای انتقال دانش فنی به تولیدکنندگان از ابتدای امسال صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: این امر بهینه‌سازی روش‌های نوین تولید را برای سایر شاغلان بخش کشاورزی فراهم می‌کند و کاهش هزینه‌ها و بهبود کمی و کیفی محصولات را به همراه می‌آورد.
رئیس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس گفت: معرفی تولیدکنندگان برتر نقش مهمی در انتقال دانش و یافته‌های نوین بخش کشاورزی دارد.
رضویان خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد 26 نفر از فعالان نمونه بخش کشاورزی شهرستان به سازمان جهادکشاورزی گلستان معرفی شدند که یک نفر از فعالان بخش کشاورزی نمونه کشوری و شش نفر نمونه استانی و 19 نفر نمونه شهرستانی انتخاب و معرفی شدند.
وی ادامه داد: معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی به عنوان پیشگامان و اثر گذاران بخش کشاورزی نقش مهمی در انتقال دانش و یافته‌ها به بخش کشاورزی دارد.
رئیس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: حاج نظر شیرمحمدلی در هفته جهاد کشاوری امسال به عنوان مدیر عامل تعاونی تولید نمونه روستایی گلستان در سطح کشور انتخاب شد. 
رضویان شناسایی و انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر بخش ترویج کشاورزی را در زمینه تحریک علایق و ایجاد انگیزه میان سایر تولیدکنندگان بسیار موثر بیان کرد و افزود: مهمترین شاخصه‌های انتخاب کشاورزان نمونه مهارت ویژگی‌های فنی و پیشرو بودن افراد در پذیرش ایده‌های نو، ارتباط با مراکز ترویجی و تحقیقی، ابتکار و خلاقیت و مقبولیت و ارتباط گسترده با سایر کشاورزان است.
وی یادآور شد: شهرستان گنبدکاووس با داشتن نزدیک به 180 هزار هکتار سطح کشت از مناطق مستعد کشت محصولات زراعی با بیش از 22 بهره‌بردار بخش کشاورزی واقع در استان گلستان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول