اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هریس:

کشاورزی باید نسبت به صنعت و معدن در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هریس گفت: کشاورزی باید نسبت به صنعت و معدن در اولویت باشد.

کشاورزی باید نسبت به صنعت و معدن در اولویت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی در جلسه بررسی راهکارهای علاج‌بخشی سد ارباطان شهرستان هریس با بیان فعالیت‌ها و خدمات جهاد سازندگی در کمک به مناطق محروم و روستایی کشور اظهار کرد: لحظه لحظه دوران فعالیت جهاد سازندگی قابل افتخار است چرا که با عشق، علاقه و امید وافر توانست پیام انقلاب را به روستاها برساند.
وی با بیان اینکه یکی از مظلومیت‌های نظام عدم بازگویی اقدامات انجام شده است، افزود: سدسازی یکی از این کارهای بزرگ در کشور بوده که مسئولان شایسته است اقدامات انجام یافته در مورد آن را برای مردم بازگو کنند.
امام جمعه شهرستان هریس با بیان اینکه کشاورزی باید نسبت به صنعت و معدن در اولویت باشد، اظهار کرد: کشور ایران با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی کشور کشاورزی بوده و باید صنعت و معدن در اولویت‌های بعدی قرار گیرد.
وی بابیان اینکه سدهای عظیم ساخته شده در استان و در سراسر کشور قابل تقدیر است، ادامه داد: با این وجود اگر در این بین سدی هم آسیب دیده، اینگونه قابل طرح نبوده و نباید زحمات و تلاش متخصصان در سایر موارد نادیده گرفته شود.
احمدی با بیان اینکه تفکر جهادی، نگاه خاص امام راحل بود، افزود: راز و رمز آبادانی روستاها و مناطق محروم نیز به مدد تفکر جهادی و جانفشانیهای جهادگران بوده و ما نیز دنباله‌رو همین نگاه امام راحل هستیم.
وی با بیان اینکه نباید دقت فدای سرعت شود، ادامه داد: از این رو از مسئولان امر میخواهیم با دقت و مطالعات ویژه نسبت به احیای مجدد سد ارباطان اقدام کنند.
ارسلان هاشمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه افزود: در بحث‌های سدسازی، مطالعات زمان‌بر است از این رو باید با دقت مضاعف تلاش شود تا جلوی حوادث احتمالی در آینده گرفته شود.
وی بابیان اینکه آب سد ارباطان به نام این سد تخصیص یافته است، تصریح کرد: تخصیص آب آن به سایر سدها باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد تا در آینده تبعات منفی ایجاد نکند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول