اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولیفقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

تعلل در تحقق برنامه‌های چشم‌انداز کشاورزی جایز نیست

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولیفقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: تعلل در تحقق برنامه‌های چشم‌انداز بخش کشاورزی به هیچ‌وجه جایز نیست.

تعلل در تحقق برنامه‌های چشم‌انداز کشاورزی جایز نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مجید نجفی در مراسم دیدار و ملاقات با کارکنان و پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در تبیین ضرورت‌ها و نیازهای امروز کشور، اتحاد و همدلی قشرهای مختلف مردم، مردم با مسئولان و مسئولان با یکدیگر را نیازی بزرگ و ضرورتی اساسی برشمردند، افزود: اتحاد و همدلی بین قشرهای مختلف مردم، مردم با مسئولان و مسئولان با یکدیگر یک فریضه است.
وی به ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی اشاره کرده و گفت: ایجاد انشقاق در وحدت مسلمین یکی از توطئه‌ها و فتنه‌های همیشگی استکبار جهانی و دشمنان اسلام بوده است.
نجفی در ادامه بر لزوم آگاهی هرچه بیشتر کارکنان از مسائل اجتماعی روز تاکید کرده و افزود: شایسته است کارکنان جهاد کشاورزی با آگاهی و شناخت دقیق محیط خانواده و اطرافیان خویش، از پیامدهای احتمالی خطراتی که ممکن است امنیت روحی و روانی خانواده را به مخاطره اندازد کسب اطلاع کنند.
وی به خطر افزایش فرقه‌های انحرافی در جامعه اشاره و تصریح کرد: متاسفانه این فرقه‌های انحرافی با نام‌های ساختگی در جامعه افزایش یافته و روز بروز شناسایی آنها سخت‌تر میشود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، بر لزوم توجه به گفتار و رفتار کارکنان در محیط اداری و پرهیز از هرگونه تهمت و تمام در خصوص افراد و دقت در صحت کلام اشاره کرده و ادامه داد: کارکنان سازمان باید به کار خود پرداخته و به آن شتاب دهند و برای پیشبرد امور سازمان محبت، مودت و رقابت سازنده را سرلوحه عملکرد خویش سازند.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، کشاورزی باید محور توسعه قرار گیرد، افزود: باید تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه‌ها و چشم‌انداز 20 ساله معطوف داریم.
این صاحبنظر مسائل اجتماعی با بیان اینکه نظرسنجی برای تغییر نام و هویت ملت‌ها و سرزمین‌ها کاری عبث است، ادامه داد: نظرسنجی در اینترنت به نام نظرسنجی سایت Google در خوش‌خدمتی به عرب‌ها در مورد تغییر نام خلیج همیشه فارس هرگز عاقلانه نبوده و مردم کشورمان نباید در چنین نظرسنجیهایی که با نیات شوم ترتیب داده میشوند، شرکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه نهضت ایمیلی و پیامکی که برای حفظ نام خلیج فارس در اینترنت شکل گرفته و کابران را برای شرکت در نظرسنجی سایتی دعوت میکند نتایج عکس را برای جست‌وجوی «خلیج فارس» در اینترنت به همراه دارد، افزود: نباید به اینگونه سایت‌ها اعتنا کرد چرا که اینگونه نظرسنجیها در شرایط یکسان و عادلانه صورت نمیپذیرد و در ثانی برای تغییر نام خلیج فارس تنها در میان مردم ایران که خلیج فارس متعلق به آنان است میتوان چنین نظرسنجی برگزار کرد و اینکه بیاییم به مردم در جهان اعراب که هیچ قرابت و وابستگی از نظر سرزمینی با خلیج فارس ندارند بگوییم که آیا دنبال تغییر نام فارسی به عربی این خلیج هستید، پاسخ و نتیجه نظرسنجی را میتوان از قبل حدس زد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول