اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیدج:

عملکرد ضعیف مسئولان زمینه‌ساز انحراف مردم از دین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیدج گفت: متاسفانه برخی از متصدیان امور اجرایی که خود متدین هستند، عملکرد ضعیفی داشته و مردم نیز عملکرد ضعیف و کاستی‌های موجود را به نام دین می‌گذارند.

عملکرد ضعیف مسئولان زمینه‌ساز انحراف مردم از دین است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام محمد نوری عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مهم‌ترین شرط قبول مسئولیت، تعهد و تخصصص در مسئولیت‌ها است، اظهار داشت: فرهنگ حاکم بر کشور ایران فرق اساسی با مکاتب دیگر دارد، چرا که ما معتقد به خداوند و پیرو فرامین پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار هستیم.
وی افزود: برخی از مسئولان در مسئولیت خود اسلامیت را پر رنگ‌تر کرده و برخی جمهوریت را که این امر سبب ضربه خوردن یکی از این امور می‌شود.
امام جمعه هیدج با تاکید بر لزوم آشنایی مدیران با وظایف محوله به ایشان تصریح کرد: هر مسئول باید بداند که وظیفه او چیست و در راستای تحقق و عملی کردن آن از هیچ کوششی دریغ نکند.
وی افزود: اگر مسئولان در همه لحظه‌ها در مسیر رضایت الهی گام برداشته و برای رضایت خداوند متعال گره از مشکلات باز کنند، لحظه به لحظه عمر آنها عبادت است و در این میان اگر در کار خود عادل باشیم خداوند به کار ما برکت می‌دهد.
نوری در ادامه به عوامل انحراف و بازگشت برخی مردم از دین اشاره و خاطرنشان کرد: عوامل روانی، فکری و اجتماعی مهم‌ترین این عوامل است که یکی از این‌ها دامنگیر همه است.
وی اضافه کرد: علل اجتماعی انحراف مردم از دین به این دلیل است که متاسفانه برخی از متصدیان امور اجرایی که خود متدین هستند، عملکرد ضعیفی داشته و مردم نیز با بررسی و نظارت، عملکرد ضعیف و کاستی‌های موجود را به نام دین می‌گذارند.
امام جمعه هیدج افزود: وقتی که در نظام جمهوری اسلامی که به برکت خون شهدا شکل گرفته است، مسئولی در مسئولیت خود کوتاهی و ضعف نشان دهد نام دین و انقلاب زیر سؤال می‌رود که همه مسئولان با توجه بیشتری در راستای تحقق وظایف خواسته شده اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ما شیعه مکتب امام صادق (ع) هستیم و باید فرامین ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، ابراز داشت: خلاف کاری‌ها و کوتاهی‌ها از سوی متدینین به نام دین گذاشته می‌شود، که باید توجه کنیم که اگر خوب عمل نکنیم هم دنیا و هم آخرت را از دست می‌دهیم.
نوری افزود: عملکرد خوب مسولان موجب خوش‌بینی مردم به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و در نهایت خوشبینی به دین است که همگان باید در این مسیر گام برداریم.
وی در پایان ضمن انتقاد از عدم افتتاح و یا کلنگ‌زنی حتی یک پروژه‌ در هیدج همزمان با هفته دولت عنوان داشت: هیدج یک توجه ویژه را می‌طلبد و امیدواریم مسئولان نسبت به ایجاد یک مراکز فرهنگی درخور این منطقه اقدام کنند چرا که با ظرفیت موجود در هیدج، توجه به این شهر می‌تواند تبدیل به یک افتخار شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول