اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شیراز تاکید کرد:

ارتقای سطح مدیران و نمایندگان فارس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: باید سطح مدیران و وکلای مجلس در فارس ارتقا یابد و افرادی توانمند و قوی وارد عرصه اجرایی و قانون‌گذاری شوند.

ارتقای سطح مدیران و نمایندگان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری در جمع نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) خیابان اصلاح‌نژاد شیراز با اشاره به خیزش‌های مردمی در چند کشور منطقه علیه حکومت‌های خود اظهار داشت: بیدارگری‌ها در جهان در نتیجه پایداری و پافشاری ملت ایران اسلامی، بر اصول و دیدگاه‌های دینی و معنوی است که طی سه دهه در مقابل تمام تهدیدات، فشارها و تحریم‌ها استقامت کردند و امروز به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان معرفی و سایر ملل منطقه از آن پیروی می‌کنند.
وی سه ویژگی مشترک حکام ساقط شده در منطقه را وابستگی به قدرت‌های خارجی، استبداد داخلی و فساد اخلاقی و مالی برشمرد و افزود: ملت‌های منطقه هوشیار و آگاه شده‌اند و در مقابل زیاده‌خواهی استکبار و توطئه‌های آنان مبارزه و مقاومت می‌کنند و پایگاه‌های سیاسی و امنیتی که آمریکا و اسرائیل ایجاد کرده‌اند به دست مسلمانان انقلابی اداره می‌شوند، روابط خود را با جمهوری اسلامی مستحکم و پایدار می‌کنند.  
نماینده شیراز در خانه ملت از پیشرفت‌های ایران اسلامی در ابعاد مختلف سخن گفت و افزود: از افتخارات نظام اسلامی به ثبات سیاسی، پیشرفت‌های علمی و فناوری، اصلاح و ساخت‌ها، توجه به ارزش‌ها، اعتقادات و اصول اخلاقی و اعتقادی بوده که مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته به گونه‌ای که میزان رشد علمی ایران طی سال‌های اخیر حدود 11 برابر متوسط رشد علمی جهان شده است.
سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس با انتقاد از روند کند پیگیری موضوعات اقتصادی گفت: با وجود رشد علمی و فناوری در کشور، در زمینه مسائل و موضوعات اقتصادی، تلاش‌ها و پیگیری‌ها از روند و شتاب خوبی برخوردار نبوده به گونه‌ای که در برخی دولت‌ها توجه به مسائل اقتصادی در حاشیه قرار گرفت و در اولویت‌های آخر بود.
قادری ادامه داد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اعمال مدیریت‌های صحیح و هم‌چنین اصلاح روش‌ها و الگوهای اقتصادی و عدم گرایش به مسائل فرعی و حاشیه‌ای می‌توانیم از ظرفیت‌ها و توان اقتصادی کشور استفاده بیشتری برده و بسیاری از عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات جاری را برطرف کنیم.
استاد دانشگاه شیراز اشاره‌ای هم به تغییر و تحولات مدیریتی در استان فارس کرد و گفت: اختلاف سلیقه و دیدگاه همیشه وجود داشته و تنوع دیدگاه‌ها لازمه پویایی در جامعه بوده و مهم این است که نخبگان و مسئولان چگونه از این تنوع در راستای بالندگی و نشاط جامعه و استان استفاده کنند.
وی افزود: بستر و نگاه خوبی در این استان فراهم شده و مدیریت جدید در فارس به دنبال انجام طر‌ح‌ها و پروژه‌های کلی و کلان است و خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و کم‌اهمیت نمی‌کند، چراکه آنچه مهم بوده نتایج اقدامات است که موجب رشد و توسعه استان و افزایش سطح رفاه و معیشت مردم در فارس ‌می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هشتم از نقش و حضور مردم در صحنه‌ها سخن گفت و افزود: نظام اسلامی ایران یک نظام مردمی است و نقش و جایگاه مردم اثرگذار و تعیین کننده‌ است و مردم نیز باید هوشیار باشند و هر جا خطا یا انحرافی از مدیران یا وکلای خود مشاهده کردند تذکر و هشدار دهند و بی‌تفاوت از کنار موضوعات نگذرند و در انتخاب نمایندگان و مدیران با دقت و بررسی کامل تصمیم‌گیری کنند، وی همچنین خاطرنشان کرد: تلاش کنید تا سطح مدیران و وکلای مجلس در این استان ارتقا یابد و افرادی توانمند و قوی وارد عرصه اجرایی و قانون‌گذاری شوند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول