اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

طی بخشنامه به دستگاههای اجرایی کشور؛

مدیران دولتی از طریق رادیو آموزش میبینند

خبرگزاری فارس: طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور خطاب به دستگاههای اجرایی کشور؛ مدیران دولتی از طریق رادیو آموزش میبینند.

مدیران دولتی از طریق رادیو آموزش میبینند
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، به منظور فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر لازم جهت عملیاتی شدن آموزه‌ها و ارزش‌های اسلامی در تفکر، رفتار و الگوهای مدیریتی مدیران سیاسی و حرفه‌ای در نظام اداری کشور، برنامه آموزشی و فرهنگی شمیم عدالت با موضوع «مدیریت اسلامی» با همکاری صدای جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و در قالب یک برنامه رادیویی در چارچوب آموزش از راه دور از تاریخ 1389.12.19 از شبکه رادیویی معارف در حال اجرا است.
برنامه مذکور به عنوان یک دوره آموزشی غیر حضوری از راه دور برای مدیران سیاسی و حرفه‌ای مصوب تلقی شده و مدیران میتوانند در زمان پخش برنامه از رادیو معارف (پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 20 تا 20:30) و یا در هر زمان دیگر (با دریافت فایل صوتی برنامه از سایت رادیو معارف به آدرس www.radiomaaref.ir ) از محتوا و مزایای دوره مذکور استفاده نمایند.
مدیرانی که در برنامه‌ زمان‌بندی مشخص از دانش و یادگیری مورد نظر بهره‌مند شوند، با شرکت در آزمون پایان دوره و در چارچوب نظام آموزش کارمندان، گواهینامه پایان دوره به مدت 20 ساعت آموزش دریافت خواهند کرد.
مدکز آموزش مدیریت دولتی موظف است با هماهنگی صدای جمهوری اسلامی ایران بستر لازم برای اطلاع‌رسانی دوره، طراحی و برگزاری آزمون‌های پایان دوره را فراهم نمایند.
انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول