اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور؛

بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی ایران تدوین شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور توسط دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌عمومی ایران تدوین شد.

بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌ عمومی ایران تدوین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک به زودی کتاب بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌عمومی را به صورت تمام‌رنگی و با درج عکس، مشخصات فردی، علمی و سوابق مدیران و متخصصان روابط‌عمومی منتشر می‌کند.
دبیر همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب در ارتباط با اهمیت اجرای این طرح گفت: بیش از نیم قرن از تجربه روابط‌عمومی در ایران می‌گذرد اما تاکنون بانک اطلاعات منسجم و متمرکزی از کارشناسان، متخصصان و فعالان این حوزه گردآوری نشده است. 
امیرعباس تقی‌پور افزود: در سال‌های اخیر روابط‌عمومی به مدد بهره‌گیری از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، بیش از پیش از توانایی معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود برخوردار شده و این امر استقبال مدیران ارشد سازمان‌ها و مؤسسات عمومی، دولتی و خصوصی در به‌کارگیری نیروهای انسانی خلاق و متخصص در حوزه روابط‌عمومی را برای شناسایی مسائل، ارائه‌ راه‌حل‌های مناسب، توسعه‌ تفاهم با مخاطبان و کسب شهرت و مقبولیت بیشتر در پی داشته است.
وی ادامه داد: با وجود گرایش به ایجاد روابط‌عمومی خلاق و اثرگذار در سازمان‌ها، هنوز مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی منبعی که بتوانند متخصصان روابط‌عمومی مورد نیاز خود را از آن طریق شناسایی کنند، در اختیار ندارند.
تقی‌پور تصریح کرد: برای رفع این خلاء، دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک با انتشار کتاب بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌عمومی در تلاش است ضمن معرفی اساتید، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سراسر کشور، زمینه معرفی توانایی‌ها و تجارب ایشان را فراهم و امکان رجوع مستقیم و بی‌واسطه‌ مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را به نیروهای حرفه‌ای این حوزه مهیا ‌سازد.
وی توسعه‌ اشتغال‌زایی برای متخصصان روابط‌عمومی از طریق معرفی به مدیران ارشد، مستندسازی فعالیت‌های حرفه‌ای متخصصان روابط‌عمومی، ایجاد زمینه‌های دستیابی به آمار شاغلان و متخصصان روابط‌عمومی کشور، افزایش اعتبار شغلی متخصصان روابط‌عمومی، جلب توجه سازمان‌ها و گروه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به قابلیت‌های متخصصان حوزه‌ روابط‌عمومی، امکان دریافت خدمات بیشتر و گسترده‌تر برای فعالان این حوزه و توسعه ارتباط و تعامل متخصصان روابط‌عمومی با سازمان‌های مردم‌‌نهاد تخصصی این حوزه را از مهم‌ترین مزایای حضور در بانک اطلاعات مدیران و متخصصان روابط‌عمومی عنوان کرد.
دبیر همایش روابط‌عمومی الکترونیک در خصوص فرآیند گردآوری اطلاعات متخصصان روابط‌عمومی برای درج در این کتاب گفت: مدیران، متخصصان و کارشناسان روابط‌عمومی می‌توانند با مراجعه به سایت
 www.e-pr.ir، از شرایط ثبت‌نام و درج مشخصات خود آگاه شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول