اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند در مجلس:

دل‌نگران برگزاری ناصحیح جشنواره فیلم سیب هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: مردم شهیدپرور این شهرستان ‌نسبت به برگزاری ناصحیح جشنواره فیلم سیب و احتمال بروز خدشه به بدنه فرهنگی این دیار نگران هستند.‌

دل‌نگران برگزاری ناصحیح جشنواره فیلم سیب هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در نشست شواری فرهنگی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: بر خلاف آنچه که از گردشگری بر ذهن برخی نقش بسته این صنعت در توریسم مذهبی به دور از هرگونه زشتی‏های انواع دیگر آن قرار دارد.
وی ادامه داد: با این تفاسیر گردشگری شهرستان دماوند به عنوان سرزمین دارالمومنین نیز باید با چنین تفکری مدیریت شود.
رامین، ائمه جمعه مناطق مختلف شهرستان دماوند را پیشروان امر صیانت از فرهنگ این دیار خواند و افزود: در حال حاضر وجود ائمه جمعه‏ای آگاه، مدیر و مدبر در شهرستان دماوند به عنوان یک فرصت بزرگ برای مردم و مسئولان این شهرستان قلمداد می‏شود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این رو ائمه جمعه در رویدادهایی همچون جشنواره فیلم سیب دماوند و سایر اقدامات فرهنگی به عنوان ضامنان حفظ و حراست از فرهنگ ناب اسلامی سرزمین دارالمونین دماوند به ایفای نقشی بارز می‏پردازند.
وی با تاکید بر لزوم حضور چهره‏های مذهبی و فرهنگی شهرستان دماوند در سالن‏های سینما اظهار داشت: مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور شهرستان دماوند نسبت به برگزاری ناصحیح جشنواره فیلم سیب و احتمال بروز خدشه به بدنه فرهنگی این دیار نگران هستند.
رامین ادامه داد: من نیز به عنوان نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی همگام و همراه با مردم نسبت به وقوع این گونه آسیب‏های اجتماعی دل‏نگران هستم.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما آنچه که در این میان می‏تواند به قوت قلب تمام اقشار جامعه تبدیل شود، حضور نماز جمعه‏ای‏ها و خانواده‏های دماوندی به همراه فرزندان خود در سالن‏‏‏‏‏‏‏های سینما طی برگزاری جشنواره فیلم سیب است.
وی با اشاره به جشنواره سال گذشته یادآور شد: همانگونه که بارها بدان اشاره شد شهرستان دماوند سال گذشته همچون دانشجوی تازه‏وارد در برگزاری جشنواره فیلم سیب دماوند دارای نواقصی بود.
رامین تصریح کرد: اما امسال و با داشته‏های ارزشمندی از تجربیات سال گذشته می‏توان مواردی نظیر اخذ پیشنهادات و انتقادات مردمی از این رویداد هنری، فرهنگی و اقتصادی را در برنامه‏های جشنواره فیلم سیب دماوند به نحوی شایسته گنجاند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول