اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه گردشگری گلستان خبر داد:

تسهیل روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه گردشگری استان گلستان از تسهیل روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

تسهیل روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی در جلسه کارگروه گردشگری این استان اظهار داشت: به منظور کاهش زمان پیگیری و تکمیل مدارک متقاضیان و به استناد مصوبات کمیته‌های کارشناسی زیر کارگروه گردشگری این استان، روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان تسهیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود در خصوص سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در استان گلستان و اعمال مواد پنج، شش، هفت و هشت قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی و تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی مبنی بر اعمال تخفیفات و تسهیلات لازم در راستای سرمایه‌گذاری، بسته‌های تشویقی و حمایتی سرمایه‌گذاری تهیه خواهد شد.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به اینکه این بسته‌های حمایتی روند سرمایه‌گذاری گردشگری این استان را تسهیل کرده و رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان را بیشتر می‌کند، ادامه داد: در این راستا لازم است تا در این بسته‌های تشویقی و حمایتی سرمایه‌گذاری مواردی لحاظ شود.
عباسی گفت: استفاده از تعرفه غیرصنعتی در برق واحدهای تحت پوشش، اعمال تخفیفات لازم در عوارض شهرداری، کاهش زمان صدور استعلام‌های مجدد اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و اعمال تخفیفات لازم در بحث مالیات، مواردی است که می‌تواند در بسته‌های تشویقی و حمایتی لحاظ شده و روند سرمایه‌گذاری گردشگری این استان را تسهیل کند.
وی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌مندی سرمایه‌گذاران از این بسته‌های تشویقی و حمایتی و تسهیل روند سرمایه‌گذاری دراین استان، سرمایه‌گذاری گردشگری گلستان بیش از پیش رونق و توسعه یافته و شاهد حضور گردشگران بی‌شمار دراین استان باشیم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول