اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

حمایت از بخش تعاون در پیشرفت کشور موثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس بر حمایت بیشتر از بخش تعاون تأکید کرد و گفت: حمایت از این بخش میتواند در توسعه کشور موثر باشد.

حمایت از بخش تعاون در پیشرفت کشور موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی ظهر امروز در همایش تعاون گران این شهرستان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بخش تعاون میتوانیم بسترهای توسعه و پیشرفت بیشتر را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: توسعه بخش تعاون در دولت نهم و دهم بسیار مشهود است و این امر توانسته اثرات بسیار مطلوبی را در روند توسعه بخش تعاون و همچنین اشتغالزایی داشته باشد.
فرماندار شهرستان قدس بر حمایت بیشتر از بخش تعاون تأکید کرد و گفت: رونق اقتصادی کشور از مهمترین مزیت‌های توسعه بخش تعاون است.
جهانبخشی افزود: تعاونیها در همه بخش‌ها باید با توسعه همراه باشد لذا تحقق این مهم نیازمند مشارکت‌ها و حضوری همه جانبه است.
این مسئول در ادامه سخنان خود به نقش نیروهای متخصص و کارآمد در توسعه اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دانش آموختگان مراکز دانشگاهی و افراد خلاق از مهمترین اشخاصی هستند که میتوانند گامی موثر در جهت توسعه اقتصاد کشور داشته باشند.
جهانبخشی تأکید کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی، آموزشی و تکنولوژی تعاونیهای روستایی اقدامات اساسی انجام شده است اما کافی نیست و باید سرمایه‌گذاریهای کلانی در این باره انجام شود.
وی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید حمایت‌های خود را از بخش تعاون بیش از گذشته کنیم و با پشتیبانی از بخش‌‌های مختلف از جمله صنعت و معدن ومراکز تولیدی هر روز یک گام به اهداف مورد نظر نزدیک شویم.
فرماندار شهرستان قدس در پایان بر حمایت بیشتر بانکهای عامل از بخش‌های تعاون تأکید کرد کرد و گفت: بانکهای عامل با پرداخت به موقع تسهیلات به تعاون گران نیز میتوانند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول