اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

توسعه تعاونیهای خراسان شمالی باید در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: در سال جهاد اقتصادی توسعه تعاونی‌های استان باید در اولویت کاری باشد.

توسعه تعاونیهای خراسان شمالی باید در اولویت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در دیدار مدیران اداره کل تعاون استان در هفته تعاون اظهار داشت: تعاون یکی از بنگاه‌های مهم اقتصادی کشور است و سیاست‌گذاران کشوری بر توسعه آن تاکید دارند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر جمع آوری پول‌های خرد و انجام کارهای بزرگ با آن تاکید دارند که تعاون دارای چنین جایگاه مهم اقتصادی است و باید نقش خود را ایفا کند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: تحرک تعاون در مسیر سرمایه گذاری می‌تواند از خروج پول از استان که معضلی است، جلوگیری کند و این مسئله در استان در حال توسعه ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی توصیه کرد؛ متشکل کردن گروه‌های مختلف مردم به ویژه روستایییان، فرهنگیان، ایثارگران و ... از کارهای مهمی است که باید تعاون پیگیری کند.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: اداره کل تعاون باید سرمایه ثابت تعاونی‌ها، سرمایه در گردش، اشتغال ثابت، تعداد تعاونی‌ها و اینکه چند درصد اقتصاد استان در دست تعاونی است را به تفکیک شهرستان‌ها مشخص کرده و برای آن برنامه ریزی کند.
وی میزان صادرات بیش از 11 میلیون دلاری بخش تعاون خراسان شمالی را در سال گذشته مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در سال جهاد اقتصادی توسعه تعاونی‌های استان باید در اولویت کاری باشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول