اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد:

انسجام بسیجیان، ماموریت مهم بسیج محلات

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ماموریت پایگاه مقاومت بسیج محلات و مساجد جذب، تربیت، آموزش، سازماندهی، حفظ و انسجام بسیجیان و نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی در محله است.

انسجام بسیجیان، ماموریت مهم بسیج محلات
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام محمد اسدی دوشنبه شب  در کارگاه آموزشی حلقه تربیتی شجره طیبه صالحین و توجیه ساختار جدید پایگاه‌های مقاومت در تالار ارشاد خورموج اظهار داشت: ترغیب، هدایت،  تلاش‌ها، هماهنگی و جهت سازی، مجاهدت  داوطلبانه بسیجیان با حضور در صحنه‌ها و نقش آفرینی در عرصه حیات اجتماعی برای پیشبرد اهداف و ضرورت‌های انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های این طرح است.
وی با اشاره به ابعاد  ساختار جدید پایگاه مقاومت گفت: بعد اول ساختار تربیتی معرفتی و بصیرت صالحین است و بعد دوم تخصص و نقش آفرینی، بعد سوم تجمعی و یکپارچه گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) و بعد چهارم ساختار گروه بندی سنی و تحصیلاتی در این طرح است.
معاونت تربیت آموزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد: شجره طیبه صالحین طرحی است برای ارتقا سطح معرفت دینی توام با ایمان آگاهانه به منظور تربیت بسیجیان بر معنای تعلیم و تربیت است.
وی اضافه کرد:  این طرح در سطح پایگاه‌های مقاومت بین سنین کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و پیشکسوتان اجرا می‌شود که تمامی مباحث این طرح تربیتی است.
اسدی تاکید کرد: در اجرای برنامه‌ها و حلقه‌های صالحین از یاد خدا و تقوای الهی غافل نشویم که خدا وعده داده اگر در کارهای خود ایمان به خدا و تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهید، خداوند برکاتش را از آسمان و زمین بر شما نازل می‌کند.
وی در ادامه افزود: امروز حضور در حرکت عاشورایی طرح صالحین به عنوان یک تکلیف در میدان مبارزه جنگ نرم است.
اسدی یادآورشد: اگر روزی شهدای ما در میدان دفاع 8 ساله به ندای ولی زمان خود یعنی امام راحل لبیک گفتند و به تکلیف خود عمل کردند و آسمانی شدند.
اسدی گفت: امروز تکلیف ما حضور در میدان جنگ نرم با ایجاد بصیرت و روشنگری است که این حضور در حلقه‌های صالحین و جهاد و حرکت عاشورایی در این مسیر حاصل می‌شود و این همان لبیک به گفتن ندای ولی زمان خود است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول