اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان نکا خبر داد:

ساماندهی هنرمندان بسیجی شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان نکا از ساماندهی هنرمندان بسیجی شهرستان نکا خبر داد و گفت: بیش از 150 هنرمند در نکا به عضویت بسیج هنرمندان در آمده‌اند.

ساماندهی هنرمندان بسیجی شهرستان نکا
سید هاشم طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: یکی از اهداف ما این است که هنرمندان را بسیجی و بسیجیان علاقمند را هنرمند کنیم و جذب حداکثری و دفع حداقلی  را سر لوحه کار خود در کار بسیج قرار داده‌ایم.
وی بیان داشت: این سازمان در شش انجمن، هنرمندان را سازماندهی کرده از جمله عکس، رسانه، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی، آواها و نواها از جمله آن است.
مسئول بسیج هنرمندان نکا شرایط عضویت در بسیج هنرمندان را فارغ‌التحصیل در یکی از مقاطع رشته‌های هنری، داشتن اثر در یکی از رشته‌های هنری، کسب رتبه در یکی از جشنواره‌ها و مسابقات هنری و ادبی در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی، داشتن گواهینامه معتبر از سازمان‌های هنری و ادبی و سایر مراکز و موسسات آموزش هنری عنوان کرد.
این مسئول ادامه داد: البته برای عضویت در بسیج، باید روحیه بسیجی داشت و عاشق این کار و عضویت بود که در کنار آن، داشتن سابقه تدریس در یکی از رشته‌های هنری و ادبی، داشتن گواهینامه معتبر از عضویت در یکی از انجمن‌ها یا گروه‌های هنری ادبی و داشتن شهرت هنری و ادبی از دیگر شرایط عضویت در بسیج هنرمندان است.
مسئول بسیج هنرمندان نکا تصریح کرد: جامعه ما دارای مردم و جوانان خلاق و هنرمندی است که باید با شناخت دقیق آنان و هدایت درست آنان در شناسایی بسیج و قدرت و توانمندی آن در جامعه بکار گیریم.
طباطبایی درباره اقدامات انجام شده در بسیج هنرمندان نکا متذکر شد: اعزام هنرمندان به مناطق جنگی، اردوهای تفریحی، برگزاری نمایشگاه ، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و... از جمله اقداماتی است که توسط این کانون انجام شده و در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه فعالیت در بسیج هنرمندان به صورت داوطلبانه است، گفت: با فعالیت در بسیج هنرمندان سعی میکنیم به نیازهای انقلاب و جامعه پاسخ بگوییم و جامعه را در مسیر واقعی اهداف نظام هدایت کنیم.
طباطبایی در پایان اذعان داشت: انتقال ارزش‌ها و معارف اصیل اسلامی و انقلابی نیز از جمله اهداف بسیج در کل جامعه است که این مسئله در بسیج هنرمندان نیز در قالب هنر دنبال میشود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول