اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان نیشابور خبر داد:

ارسال 150 اثر به جشنواره شعر بسیج نیشابور

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان نیشابور از ارسال 150 اثر به پنجمین جشنواره شعر بسیج با عنوان تلاطم بیداری خبر داد.

ارسال 150 اثر به جشنواره شعر بسیج نیشابور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، موسی نوکاریزی اظهار داشت: این جشنواره شعر با هدف تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت‌های اسلامی و تجلیل از مردم بپاخواسته منطقه و با محورهای موضوعی بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی، مضامین آیینی، اجتماعی و عاشقانه برگزار شد.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره آثار خویش را در قالب مثنوی، غزل، رباعی، دو بیتی، شعر نو و سپید به دبیرخانه این جشنواره مستقر در دفتر کانون بسیج هنرمندان نیشابور واقع در ساختمان امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردند.
نوکاریزی ادامه داد: 150 اثر از 38 شاعر مطرح شهرستان‌های نیشابور و فیروزه که در جشنواره‌های دیگر شرکت داده و یا در کتاب و نشریه‌ای چاپ نشده به دبیر خانه این جشنواره فرستادند.
مدیر کانون بسیج هنرمندان نیشابور خاطرنشان کرد: تمام این آثار به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری امیدواریم به مرحله کشوری نیز راه یابند.
نوکاریزی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که "پیام انقلاب باید به زبان شعر و هنر منتقل شود، تصریح کرد: تمام آثار رسیده به دبیرخانه در قالب لوح فشرده گردآوری شده که به زودی منتشر میشود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول