اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

علما با علم خود به جامعه نورافشانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: علما و دانشمندان با علم خود به جامعه نورافشانی می‌کنند.

علما با علم خود به جامعه نورافشانی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح کنفرانس بین‌المللی ریاضیات در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ظرفیت‌ها و دارایی‌های مادی و معنوی این شهرستان را فراوان دانست و اظهار داشت: مردم رفسنجان با حضور خود در تمام صحنه‌ها به همه ثابت کرده‌اند که این جامعه شهیدپرور با بیش از یک هزار شهید راه آن بزرگواران را ادامه می‌دهد.
وی افزود: 3 هزار جانباز، حدود 200 آزاده و بیش از 5 هزار مجاهد و رزمنده دوران قبل و بعد از انقلاب از افتخارات شهرستان رفسنجان هستند.
رمضانی‌پور با ابراز امیدواری از رضایت مهمانان در مدتی که در رفسنجان هستند، تصریح کرد: چنین میزبانی با وجود دانشمندان بزرگ ایران و جهان و ریاضی‌دانان مشهور، یکی دیگر از نعمت‌های خداوند برای این شهرستان است و هر کس باید برای به انجام رسیدن این تکلیف کوشش کند.
وی به داشته‌های ایران اسلامی به ویژه پس از اسلام اشاره کرد و ابراز داشت: علما و اندیشمندان مایه فخر جوامع بشری هستند و با اندوخته‌های خود به حال و آینده جامعه نورافشانی می‌کنند.
رمضانی‌پور بیان داشت: اکنون که زمینه پیشرفت علم و دانش روز به روز فراهم می‌شود باید زمینه حکومت صالح نیز روی زمین فراهم شود.
وی استفاده از ابزارهای مختلف توسط معلمان و استادان برای پیوند محکم‌تر خالق و مخلوق را برپایی نماز و انجام واجبات مهم دانست و گفت: کمک به فقرا و انفاق به آن‌ها از جمله مردم قحطی‌زده سومالی را فراموش نکنید و با ایجاد معروف و زدودن منکرات پایه‌های یک جامعه سالم را محکم کنید.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: در این روزها که مهمان‌های زیادی داریم با برپایی نمازهای جماعت صفوف مبارزه با کفر را منسجم‌تر کنیم و راه ورود شیاطین به دل‌ها را ببندیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول