اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین:

سربازان فرهنگی باید دلسوزانه در جامعه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به افزایش هجمه‌های دشمنان گفت: متأسفانه ضریب اخلاقی جامعه پایین آمده است بنابراین سربازان فرهنگی با خلاقیت و هماهنگی باید دلسوزانه در جامعه تلاش کنند.

سربازان فرهنگی باید دلسوزانه در جامعه تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: سازمان تبلیغات بهشت است چراکه در این سازمان به کارهای قرآنی و فرهنگی پرداخته میشود، اقداماتی که با دل انسان ارتباط دارد.
وی ادامه داد: در اقدامات این سازمان، کار جناحی و سیاسی نیست و دروغ و غیبت نیز وجود ندارد و شبانه‌روز کار فرهنگی انجام میشود، به ویژه در زمان حجت‌الاسلام خاموشی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی) تحولی در این سازمان به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد شده و اقدامات بسیاری صورت گرفته است.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به گسترده بودن حوزه فعالیت سازمان تبلیغات افزود: سازمان تبلیغات همانند دریایی است و اقدامات بسیاری میتوان انجام داد و هیچ نهادی مانند این سازمان نیست و رئیس سازمان تبلیغات فضایی از اتحاد و انسجام و همدلی در سازمان ایجاد کرده‌اند که حضور مدیرانی از دیگر استان‌ها در این مراسم حاکی از این مطلب است.
وی افزود: سازمان تبلیغات فضایی دارد که انسان میخواهد برای دین خدا کار کند و محیطی بدون دغدغه است، البته بنای ما از ابتدا این نبود و ناخواسته وارد فضایی اجرایی شدیم و یکی از دغدغه‌های بنده درس و بحث بود و من هیچ لذتی از ریاست نبردم چراکه ناخواسته بود ولی کار خود را به صورت خیلی جدی انجام دادم.
حاجی عزیزخانی عنوان کرد: 30 سال فعالیت ما تمام شد و قصد داریم که بقیه عمر خود را به درس و بحث بپردازم و با توجه به فعالیت در این دستگاه، مطالبات جامعه و اینکه جامعه در زمینه تبلیغ به چه نیاز دارد را اکنون بهتر میدانیم و میتوانیم براساس این نیاز گام برداریم.
وی با تقدیر از اقدامات استاندار فعلی و سابق قزوین در ایجاد فضای همدلی بین مدیران استان اعلام کرد: استانداران فرهیخته این استان آقای نصری و طاهایی و همچنین استاندار فعلی بسیار خوب عمل کرده و هیچ مشکلی در استان نداشتیم و درگیر نبودیم و حریم‌ها حفظ بود ضمن اینکه اختلاف سلیقه وجود داشت ولی همه احترام یکدیگر را داشته و قزوین از این نظر استانی زبانزد است.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین طلبه‌ها را سربازان امام زمان دانست و تأکید کرد: باید بدانیم که هرجا هستیم باید کار کنیم و بازنشستگی برای ما طلبه‌ها معنا ندارد؛ ما نسبت به خون شهدا مسئولیت داریم.
وی اعلام کرد: در شرایط امروز که هجمه‌های دشمنان بسیار است و متأسفانه ضریب اخلاقی جامعه پایین آمده به خصوص سربازان فرهنگی با خلاقیت و هماهنگی باید دلسوزانه در جامعه تلاش کنند.
عزیزخانی خاطر نشان کرد: ان‌شاالله با دستگاه‌های فرهنگی ارتباط داشته و بخشی از تجربیات در این وادی را منتقل کرده و در بحث طلبگی و درس نیز در قزوین و قم از زمان خود استفاده میکنیم.
وی یادآور شد: ان‌شاالله خداوند متعال توان و صبر دهد تا در شرایط امروز کار فرهنگی کرده و گوشه‌نشین نشویم و صبر داشته و یکدیگر را تحمل کنیم و کار فرهنگی انجام دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول