اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون آشنایی با معارف اسلامی:

ناهنجاری‌های اخلاقی ریشه در دوران نوجوانی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون آشنایی با معارف اسلامی مازندران گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های فکری، فرهنگی و اخلاقی ریشه در نوجوانی دارد.

ناهنجاری‌های اخلاقی ریشه در دوران نوجوانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد غفاری دوشنبه شب در همایش ربع قرن معارف آموختگان کانون آشنایی با معارف اسلامی در مازندران، اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری‌های فکری، فرهنگی و اخلاقی ریشه در نوجوانی دارد.
وی با بیان اینکه کارهای ریشه‌ای را باید از سنین نوجوانی آغاز کرد، خاطرنشان کرد: با وجود شیطنت و سروصدایی که در بچه‌ها وجود دارد، اما به سبب پاکی وجود، معارف و نصیحت‌ها را زودتر و سریع‌تر می‌پذیرند.
مسئول کانون آشنایی با معارف اسلامی با بیان اینکه اصل قضیه فراموش شده، تصریح کرد: بسیاری از کارهایی که در کشور سر و صدای زیادی دارد صرفاً روبنایی است.
این مسئول با اشاره به اینکه برای برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی مبالغی هزینه می‌شود برای انسان‌سازی چقدر بودجه صرف می‌کنند، یادآور شد: البته برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی هم کار خوبی است.
غفاری با بیان اینکه چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی آنچنان از انقراض نسل یوزپلنگ ایرانی متاسف بودند، خاطرنشان کرد: انسان و انسانیت در حال انقراض است، اگر به اندازه کافی به انسانیت توجه کردیم آن وقت باید برای یوزپلنگ هم غصه بخوریم.
وی با اشاره به اینکه منظورم این نیست که تاسف خوردن برای انقراض یوزپلنگ بد است، ادامه داد: اما چندین برابر آن باید برای انسان ‌سازی هزینه شود که 10 درصد از بودجه این مسائل هم صرف انسان‌سازی نمی‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در بحث انسان‌سازی هم صرفا به سمت مقدمات می‌روند، متذکر شد: عمل به قرآن چه اندازه تشویق شده و چقدر به ذی‌المقدمه پرداخته می‌شود.
غفاری در پایان سخنان خود اذعان داشت: هدف فراموش شده و به مقدمه پرداخته می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول