اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح هجرت رفسنجان:

شبکه‌های ماهواره عامل گسترش بداخلاقی در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: مدیر طرح هجرت شهرستان رفسنجان گفت: بزرگ‌ترین عامل ایجاد فساد و رفتن جوانان به سمت فرهنگ غرب گسترش ماهواره و برنامه‌های غیراخلاقی آن است.

شبکه‌های ماهواره عامل گسترش بداخلاقی در جامعه هستند
حجت‌الاسلام محمدعلی ملایوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به آیات قرآن از وجود دو نیرو در وجود انسان گفت و اظهار داشت: در وجود انسان دو نیروی عقلانی و شهوانی وجود دارد که خداوند با آیات خود انسان را به استفاده از این دو نیرو راهنمایی کرده است.
وی افزود: جامعه ما در پرتو ولایت و اطاعت از رسول خدا (ص) است و طغیان فساد و بی‌بندوباری در آن نشان از رفتن مردم به سمت نیروی شهوانی دارد.
ملایوسفی با بیان اینکه خداوند قوه عقلانی به انسان عطا کرده است، تصریح کرد: اگر انسان این نیرو را در خود بارور سازد و در راه خیر به کار گیرد، دچار گناه نمی‌شود و از غریزه حیوانی و شهوت‌رانی دور می‌شود.
وی ابراز داشت: اگر کسی به مرحله‌ای برسد که خدا را احساس کند و بداند، خدا او را می‌بیند و از آنچه در دلش می‌گذرد، آگاه است، از بی‌بندوباری، بدحجابی و فساد اجتناب می‌کند و به مقام والای انسانیت می‌رسد.
ملایوسفی با اشاره به اینکه استفاده درست از نیروی عقلانی مقام انسان را از فرشتگان برتر می‌کند، بیان داشت: اگر به کسی عمل زشتی پیشنهاد شد و او به دلیل ترس از خدا از آن کار بپرهیزد، خداوند آتش جهنم را بر وی حرام می‌کند و روز قیامت در امان است.
وی گفت: بی‌عفتی و بدحجابی شأن انسان را از چهارپایان پایین‌تر می‌آورد و دل او را تاریک می‌سازد.
ملا یوسفی بزرگ‌ترین عامل ایجاد فساد و رفتن جوانان به سمت فرهنگ غرب را گسترش ماهواره و برنامه‌های غیراخلاقی آن دانست و خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که با نام مهدی (عج) همراه است و قرآن در آن تلاوت می‌شود، نباید از اینگونه عوامل فساد در آن دیده شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول