اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد:

برگزاری 23 دوره آموزشی در شهرکهای صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از تشکیل 23 دوره آموزشی در پنج ماهه نخست امسال در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

برگزاری 23 دوره آموزشی در شهرکهای صنعتی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: به‌منظور تقویت سطح دانش کارکنان و آشنایی آنان با آخرین دستاوردهای علمی، دوره‌های متعدد آموزشی ویژه کارکنان شرکت برگزار شد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: اجرای دوره‌های آموزشی و تداوم آن از سیاست‌های شرکت شهرکهای صنعتی است که در راستای آشنایی صاحبان صنایع با آخرین روش‌های علمی کاربردی صنعت، دوره‌های آموزشی مرتبط با حرفه نیز، در نظر گرفته شده است.  
موسوی با مفید دانستن دوره‌های آموزشی در پیشرفت امور و بازدهی بهتر کارکنان شرکت بیان داشت: از دوره‌های برگزار شده برای کارکنان شرکت، میتوان به آموزش حسابداری دولتی، اصول حسابداری، ICDL، شناسـایی و طبقه‌بندی مواد، قالب‌بندی و قالب‌برداری، روش‌های تولید صنعتی و طراحی و نرم افزار اشاره کرد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در قالب 16 دوره آموزشی و به‌مدت 2 هزار و 740 نفرساعت برگزار شده است.
وی تصریح کرد: در طول پنج ماهه نخست امسال نیز، 7 دوره آموزشی برای صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهـا و نواحی صنعتی استان برگزار شده است.
موسوی اضافه کرد: با تمهیدات به‌عمل آمده و به‌منظور ارتقای سطح دانش کاربردی صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی، دوره‌های اصول انبارداری، آشنایی با خوشه کسب و کار، سرپرستی تولید، اصـول کارآفرینی و برنامه‌ریزی در فروش نیز به‌مدت 207 نفرساعت، تشکیل و اجرا شد.
انتهای پیام/ص30
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول