اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 شهریورماه جاری؛

خدمات آیت‌الله ناصری در شهرکرد گرامی داشته می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم نکوداشت و تجلیل از خدمات آیت‌الله محمدرضا ناصری 16 شهریورماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

خدمات آیت‌الله ناصری در شهرکرد گرامی داشته می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله ناصری در شهرکرد اظهار داشت: این مراسم با تشکیل کمیته‌های هشت‌گانه از جمله اطلاع‌رسانی، اجرایی، امنیت و انتظامات، فضاسازی و ترابری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی افزود: آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده سابق ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در افزون بر ربع قرن خدمت در چهارمحال و بختیاری خدمات شایسته‌ای از جمله احداث ساختمان بنیاد غدیر این استان، احداث ساختمان دانشگاه علوم قرآنی، احداث ساختمان حوزه علمیه و ساخت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) را در این استان پایه‌گذاری و اجرایی کرده است.
جلالی اظهار داشت: در بزرگداشت عالمان، اندیشمندان، مفاخر و مشاهیر جز در مورد علم، دانش و خدمات ارزنده و مفید آنها به جامعه سخن دیگری نمی‌توان گفت و افتخار اسلام و جامعه اسلامی این است که به این مقوله بسیار عنایت شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بزرگان ما به خوبی این رسالت خطیر را در طول تاریخ انجام داده و امروز از آثار، برکات و میراث مکتوب ارزنده به‌جای مانده از آنها کمال استفاده مطلوب به عمل می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: آنها عمر ارزنده و بابرکت خود را وقف خدمت به جامعه و مردم و به‌ویژه پیشرفت و آبادانی کشور کردند.
جلالی تصریح کرد: وجود این بزرگان سبب سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی شده و ما به داشتن این سرمایه‌های گرانقدر و ارزشمند در کشور افتخار می‌کنیم.
وی اضافه کرد: امروز وظیفه ماست که رمز و راز موفقیت و سربلندی این بزرگان که هرکدام الگو و سرمشقی برای جامعه هستند، را به نسل جوان معرفی و تبیین کنیم.
جلالی گفت: همه این بزرگان در طول تاریخ منشا برکات فراوان هستند و آثار ماندگار و فاخر ارزشمندی از خود به جای گذاشته‌اند و وظیفه ماست که آنها را حفظ و احیا کنیم.
وی افزود: این عزیزان زندگی‌شان وارسته از هر وابستگی و از تعلقات دنیوی و هرگونه چشم داشتی به مسائل مادی به دور بوده و همه تلاششان همواره متمرکز کسب علم، دانش، نوشتن و کتابت و در نهایت نیز انتقال به دیگران بوده است.
آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده سابق ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد چندی پیش با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده معظم له در استان یزد منصوب و معرفی شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول