اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور توزیع برق شهرستان سنندج:

برق شهرک دادگستری سنندج تامین شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور توزیع برق جنوبی شهرستان سنندج از تامین برق شهرک تازه تاسیس دادگستری سنندج خبر داد.

برق شهرک دادگستری سنندج تامین شد
فرهاد فتحییونسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: کار احداث شبکه و نصب تجهیزات شهرک تازه تاسیس دادگستری به اتمام رسیده و ساکنان این شهرک میتوانند برای دریافت انشعاب به اداره برق جنوبی شهرستان سنندج مراجعه کنند.
وی افزود:‌ این پروژه شامل احداث احداث 550 متر شبکه فشار متوسط هوایی، یک‌هزار و 600 متر فشار ضعیف هوایی، احداث یک دستگاه پست هوایی 200 کیلو آمپر و احداث 70 متر کابل‌کشی زمینی است که برای آن اعتباری نزدیک به 600 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر امور توزیع برق  سنندج همچنین با اشاره به روند سریع ساختمان‌سازی در شهر اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی درست و اصولی واگذاری انشعابات جدید در کوتاه‌ترین زمان به همشهریان واگذار شود.
 فتحی با اشاره به تلاش مدیریت توزیع برق شهرستان سنندج به تامین خواسته‌های قانونی و متعارف متقاضیان، گفت:‌ دلیل تاخیر در برق‌رسانی این شهرک احداث پراکنده و غیر مجتمع منازل از سوی اهالی بوده و همین امر به علاوه مشکلات مالی و نقدینگی شرکت موجب شده امکان تیرگذاری و احداث شبکه برای آن‌ها مشکل شود و روند برق‌رسانی با تاخیر مواجه شود.
وی در پایان بیان کرد: احداث منازل مسکونی به صورت پراکنده و غیرمتمرکز هزینه‌های زیادی را از لحاظ مالی و زمانی برای شرکت توزیع برق ایجاد کرده است.
 انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول