اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بیش از 190 میلیارد ریال هزینه؛

14 پروژه در تیران و کرون بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تیران و کرون گفت: با بیش از 190 میلیارد ریال هزینه 14 پروژه در تیران و کرون مرود بهره‌برداری قرار گرفت.

14 پروژه در تیران و کرون بهره‌برداری شد
محسن حسین میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان تیران و کرون به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: در این هفته ۱۴پروژه و طرح با هزینه‌ای بالغ بر 1۹۰ میلیارد ریال در شهرستان تیران و کرون به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌ها از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی و همچنین با مشارکت بخش خصوصی نیز همراه بود.
فرماندار شهرستان تیران و کرون بهره‌برداری از 81 واحد مسکن شهری شهرستان تیران و کرون را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان تیران و کرون اعلام کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم دولت نهم و دهم در رفع مشکل مسکن کشور، اجرای طرح مسکن مهر بوده است که در شهرستان تیران و کرون بیش از 2هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت بوده که 81 واحد آن در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
وی افتتاح تعدادی کارخانه سنگبری و کارخانه صنعتی را از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان تیران و کرون در شهر رضوانشهر اعلام کرد و بیان داشت: طرح آب‌رسانی به شهرک صنعتی رضوانشهر نیز در این هفته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
میرزایی بهسازی تعدادی از گلزار شهدا، طرح‌های کشاورزی، فرهنگی، عمران شهری، مددجویی، ورزشی را از دیگر طرح‌های و پروژه‌های مورد بهر ه‌برداری در شهرستان تیران و کرون دانست و گفت: دو واحد ساختمان دهیاری هر کدام به ارزش 200 میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در این هفته بود.
وی عزم مسئولان شهرستان تیران و کرون را خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: مسئولان شهرستان به تعهدی که دارند سعی در خدمت رسانی به مردم دارند که نقش مسئولان استانی نیز بسیار مهم است.
فرماندار شهرستان تیران و کرون همکاری مسئولان استانی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان را خواستار شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول