اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پلیس صورت گرفت؛

جلوگیری از وقوع حادثه مرگ‌بار در محور زرند ـ راور

خبرگزاری فارس: با هوشیاری پلیس از وقوع حادثه مرگ‌بار در محور زرند - راور جلوگیری شد.

جلوگیری از وقوع حادثه مرگ‌بار در محور زرند ـ راور
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، با هوشیاری پلیس راه از وقوع حادثه مرگ‌بار پیش از ظهر امروز در محور زرند - راور جلوگیری شد.
قاسم گلستانی فرمانده پلیس راه چترود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پیش از ظهر امروز ماموران پلیس راه  چترود در حال کنترل محور ارتباطی زرند - راور بودند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموران که در ارتفاع گردنه حوالی ده علی‌رضا به کنترل محور می‌پرداخت با بی‌سیم اعلام کرد که تریلر کشنده اقدام به سبقت غیرمجاز کرده و پس از نزدیک شدن به محل استقرار متوجه بروز نقص فنی در سیستم ترمز شدیم.
گلستانی افزود: ماموران با سرعت خود را به جلوی تریلر رساندند و با چراغ دادن به خودروهای مقابل مسیر 27 کیلومتری تا میدان ورودی شهر زرند را باز و در نزدیکی شهر با توقف به موقع بسیاری از خودروهائی که در حال تشییع جنازه در این محور  بودند، از وقوع حادثه مرگ‌بار جلوگیری شد.
علیرضا خسروی راننده کشنده دانگ‌ فنگ به خبرنگار فارس گفت: خداوند عمر دوباره‌ای به ما عطا کرد و من مرگ را پیش چشم‌هایم دیدم، باور نمی‌کنم که زنده‌ام.
وی بیان داشت: از مشهد به سمت بندرعباس در حرکت بودم که بعد از مسجد ابوالفضل در شیب نسبتا تندی قرار گرفتم، ناگهان سیستم ترمز از کار افتاد و قادر به کنترل آن نشدم و فقط از خداوند کمک خواستم، زبان من بند آمده بود تا اینکه ماموران پلیس راه متوجه این موضوع شدند.
خسروی خاطرنشان کرد: پلیس راه را تا نزدیکی شهر برای من باز کرد و کم‌کم از سرعت خودرو کاسته و بدون حادثه در کنار جاده متوقف شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول