اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس قم اعلام کرد:

تصادف پژو و سمند 11 کشته و مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در اثر برخورد یک دستگاه پژو و سمند هشت نفر مجروح و سه نفر نیز کشته شدند.

تصادف پژو و سمند 11 کشته و مجروح برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدجواد باقری با اشاره به آمار فعالیت‌های اورژانس قم در ایام تعطیلات عید فطر گفت: از چهارشنبه 9 شهریور تا صبح شنبه 12 شهریور، 4 هزار و 48 مورد تماس با اورژانس 115 قم ثبت شده است.
وی با بیان اینکه ماموران اورژانس 115 قم در این مدت با انجام 417 ماموریت شهری و جاده‎ای به حادثه دیدگان تصادفات رانندگی امداد رسانی کرده‎اند، افزود: از این تعداد ماموریت انجام شده 143 حادثه مربوط به تصادفات شهری است و 51 مورد دیگر نیز اختصاص به حوادث جاده‎ای استان دارد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تعداد کل مجروحان انتقالی به بیمارستان‌های استان را در حوادث شهری و جاده‌ای 176 مورد عنوان کرد و ادامه داد: در این حوادث 10 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
باقری برخورد یک دستگاه پراید و پژو در کیلومتر 50 اتوبان تهران قم را از جمله حوادث این مدت اعلام کرد و ادامه داد: در این حادثه که ساعت 10 و 28 دقیقه روز چهارشنبه 9 شهریور اتفاق افتاد، 3 نفر مجروح شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
وی حادثه دیگر را مربوط به برخورد یک دستگاه پژو و سمند در کیلومتر 55 جاده قم گرمسار دانست و گفت: در این حادثه که ساعت 17 روز چهارشنبه 9 شهریور به وقوع پیوست، 8 نفر مجروح و متاسفانه 3 نفر نیز کشته شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان برخورد کامیون و پراید در کیلومتر 35 جاده قم گرمسار را یکی دیگر از حوادث این ایام اعلام و عنوان کرد: در این حادثه که ساعت 14 و40 دقیقه جمعه 11 شهریور به وقوع پیوست 4 نفر جان خود را از دست دادند.
باقری برخورد چند خودرو در در کیلومتر 57 اتوبان قم تهران را از جمله حوادث این مدت عنوان کرد و افزود: در این حادثه نیز که ساعت 13 و 11 چهارشنبه 9 شهریور رخ داد، 6 نفر مجروح شدند.
وی واژگونی یک دستگاه پراید در جاده پردیسان به کهک را از دیگر حوادث این ایام برشمرد و گفت: در این حادثه نیز که ساعت 15 و 48 جمعه 11 شهریور رخ داد 3 نفر مجروح شدند و یک نفر نیز جان باخت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان تصریح کرد: مجروحان هریک از حوادث شهری و جاده‌ای پس از مداوای اولیه در محل با آمبولانس مورد نیاز به مراکز آموزشی و درمانی سطح شهر منتقل شدند.
باقری با اشاره به حساسیت ماموریت‌های اورژانس 115 در امداد رسانی به بیماران و حادثه دیدگان، از شهروندان خواست از هرگونه تماس غیرضروری با شماره تماس 115 به شدت اجتناب کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول