اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاین:

30 میلیارد تومان صرف پروژه‌های قاین شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قاین با بیان اینکه 30 میلیارد تومان صرف پروژه‌های افتتاحی قاین در هفته گذشته شد، گفت: دولت نهم و دهم رفع محرومیت را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

30 میلیارد تومان صرف پروژه‌های قاین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در یادواره شهدای دولت شهرستان قاین اظهار داشت: دولت نهم و دهم یکسری برنامه‌های منحصر به فردی داشته است که در هیچ دولتی اجرا نشده است.
وی سفرهای استانی و شهرستانی، تبعیت از رهبری و بارها مورد تایید رهبری قرار گرفتن و ساده‌زیستی مسئولان را از ویژگی‌های دولت نهم و دهم عنوان کرد.
فرماندار قاین تصریح کرد: در هفته دولت سال 90 تعداد 122 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان قاین به بهره‌برداری رسید.
حبیبی‌منش ادامه داد: در کل کشور اگر محاسبه کنیم تعداد قابل توجهی پروژه و طرح افتتاح شده که شاید روزی غیرممکن بود.
وی تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان پیشقدم بوده و تلاش برای رفع محرومیت را در سرلوحه کار خود دارد.
همچنین صبح امروز 10 پروژه به نمایندگی از 20 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش سده افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرهاد فلاحتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قاین در این آیین گفت: امیدواریم با افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها موجبات خیر و برکت برای مردم بزرگوار بخش سده فراهم شود.
وی تاکید کرد: به لطف خداوند و همت خدمتگزاران مردم در شهرستان قاین و استان خراسان جنوبی شاهد افتتاح 20 پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول