اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قاین:

کمبود آب در قاین جدی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاین گفت: بحث کمبود آب در این شهرستان موضوع جدی است و مردم باید دعا کنند رحمت الهی نازل شود.

کمبود آب در قاین جدی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در افتتاح 9 پروژه به نمایندگی از 20 پروژه بخش زهان با اعتباری بالغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اظهار داشت: در هفته دولت سال 90 بیش از 122 پروژه بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان قاین به بهره‌برداری می‌رسد.
به خدمات دولت در استان و شهرستان قاین اشاره کرد و یادآور شد: اگر در کل کشور اقدام به محاسبه خدمات دولت کنیم، به دلیل کثرت خدمات سال‌ها طول می‌کشد.
فرماندار شهرستان قاین گفت: کشور متعلق به همه ماست و در کل کشور خدماتی که انجام می‌شود همه از آن بهره‌مند می‌شوند.
حبیبی‌منش افزود: خدمات انجام شده در این شهرستان حاصل تلاش نماینده قاین، استاندار و مدیران شهرستان است و اعتباری که برای سال 90 به روستای افین اختصاص یافته 180 میلیون تومان است.
وی در جمع مردم روستای بنمرود نیز گفت: بحث کمبود آب در این شهرستان موضوع جدی است و مردم باید دعا کنند رحمت الهی نازل شود.
فرماندار شهرستان قاین با اشاره به سرنگونی قذافی و ابهام در سرنوشت امام موسی صدر افزود: همه ما باید دعا کنیم این شخصیت برجسته دینی از دست مزدور قذافی نجات پیدا کند.
افتتاح حسینیه روستای پایهان، افتتاح گلزار شهدای روستای پایهان، افتتاح معابر شهر زهان، افتتاح تعاونی اعتبار حضرت مهدی (عج) شهر زهان، افتتاح بند خاکی روستای بنمرود، افتتاح کانال آبیاری روستای شیرگ به نمایندگی از بیست پروژه بخش زهان از برنامه‌های دیگر فرماندار در آخرین روز از هفته دولت بود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول