اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با افزایش رشته‌‌های تحصیلی؛

تب رشته‌های کارشناسی قاین داغ‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و مهندسی قاین از موافقت شورای گسترش آموزش عالی با دو رشته جدید در این دانشکده خبر داد و گفت: تب رشته‌های کارشناسی قاین داغ‌تر می‌شود.

تب رشته‌های کارشناسی قاین داغ‌تر می‌شود
صالح طیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی قاین سال گذشته 200 دانشجو داشت، اظهار داشت: این تعداد در مهرماه به 240 دانشجو می‌رسد.
وی از حذف رشته‌های کاردانی دانشکده قاین خبر داد و تاکید کرد: چون تب کارشناسی داغ‌تر است به دنبال رشته‌های کارشناسی و بالاتر هستیم.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی قاین با بیان اینکه سیاست‌بومی سازی در پذیرش دانشجو را دنبال می‌کنیم، گفت: با ورود رشته‌های مهندسی عمران و کامپیوتر تعداد رشته‌های کارشناسی به سه رشته رسیده و از ابتدای مهرماه با اولویت بومی جذب دانشجو داریم.
طیب با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز باید با اولویت‌بندی انجام شود، افزود: هر چند احداث دیوار و محوطه‌سازی این آموزشکده ضروری است اما در عین حال راه‌اندازی سلف سرویس، سردخانه و امکانات زیربنایی آب، برق، تلفن و اینترنت اولویت بیشتری دارد.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه بدون اینترنت دانشگاه نیست، یادآور شد: در دانشکده تازه تاسیس قاین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ایجاد می‌شود و سپس به احداث مواردی چون محوطه‌سازی و دیوارکشی آموزشکده می‌پردازیم.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی قاین خطاب به شهرداری اظهار داشت: از آنجا که در کنار حوزه خدماتی شهریم انتظار داریم سرویس دهی دانشجویان انجام شود.
طیب به کارخانه فولاد قاین اشاره کرد و یادآور شد: این کارخانه 800 نفر نیرو نیاز دارد و به دنبال این هستیم در دانشکده قاین نیروهای شهرستان را تامین کنیم.
وی با بیان اینکه رشته‌های فنی کارگاه می‌خواهد، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده بهترین کارگاه‌ها را دایر می‌کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول