اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفا خراسان جنوبی خبر داد:

پیشرفت 100 درصدی خط انتقال طرح فاضلاب قاین

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: خط انتقال طرح فاضلاب شهر قاین صد درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 100 درصدی خط انتقال طرح فاضلاب قاین
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هاشمی‌مقدم صبح امروز در بازدید از وضعیت پروژه خط انتقال طرح فاضلاب قاین به تشریح وضعیت پروژه پرداخت.
وی اظهار داشت: با پیش‌بینی جمعیت 77 هزار و 100 نفر و سرانه فاضلاب تولیدی 129 لیتر به ازای هر نفر برای سال افق طرح سال 1415 شمسی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قاین در دو مدول با ظرفیت تصفیه 13 هزار و 107 مترمکعب در شبانه‌روز احداث شده است.
هاشمی‌مقدم با اشاره به احداث بیش از 130 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب، حدود 4.5 کیلومتر خط انتقال فاضلاب با قطر 850 میلی‌متر برای اجرای این طرح تصریح کرد: اجرای این طرح در حال حاضر با صد درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.
وی افزود: به منظور تحقق تعهدات اجرایی در سال عمرانی 90 از هم‌اکنون اسناد حدود 15 کیلومتر اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب و حدود 2.5 کیلومتر اجرای کلکتور جمع‌آوری فاضلاب برای بخش شمالی شهر در دستور کار قرار گرفته و ادامه عملیات اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای بخش جنوب در دستور اقدام است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی یادآور شد: زمین تصیفه‌خانه فاضلاب قاین تملک شده و برنامه‌هایی برای استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از پساب حاصل از تصفیه در حال انجام است.
هاشمی‌مقدم ادامه داد: مطالعات مرحله اول و دوم طرح فاضلاب شهر قاین نیز از سال 85 توسط شرکت مهندسین مشاور تهران سازان فرابین آغاز شده و با توجه به توسعه شهری از جمله ساخت وسازهای مسکن مهر، توسط همان مهندسین مشاور بازنگری و به روز شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول