اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بشرویه انجام شد؛

افتتاح 2 پروژه‌ آموزشی در آستانه مهرماه

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس، دبستان حکمت در روستای نیگنان شهرستان بشرویه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 2 پروژه‌ آموزشی در آستانه مهرماه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار بشرویه صبح امروز که برای افتتاح دبستان حکمت در روستای نیگنان به این منطقه رفته بود از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام دولت در این روستا و به ویژه تنها ایستگاه ریلی خراسان جنوبی در نیگنان بازدید کرد و در جمع صمیمی اهالی این روستا قرا  گرفت.
غلامرضا پورسلطانی تاکید کرد: برای آموزشگاه حکمت نیکنام که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ساخته شده مبلغ یک‌میلیارد و 370 میلیون ریال هزینه شده است.
همچنین پروژه لوله‌گذاری و آبیاری تحت فشار هنرستان کشاورزی فروزانفر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.
فرماندار بشرویه در این مراسم نیز ضمن تببین اهمیت طرح‌های عمرانی در زمینه استفاده بهینه در منابع آبی و خاکی و مبارزه با خشکسالی‌های اخیر، طرح آبیاری تحت فشار و لوله‌گذاری را نمونه‌ای از این طرح‌ها و در راستای آموزش صحیح کشاورزی مبتنی بر علم و دانایی دانست.
غلامرضا پورسلطانی افزود: برای این پروژه مبلغ 400 میلیون ریال هزینه شده که 30 درصد آن از محل خود یاری آموزش و پرورش و بقیه از محل اعتبارات خشکسالی پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: دولت نهم در روستاها خدمات شایانی انجام داده و پروژه‌های شاخصی آغاز کرد که در دولت دهم به بار نشسته و برنامه دولت نیز تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول