اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج خبر داد:

سرویس‌های مدارس کرج از نظر صلاحیت مورد بررسی قرار میگیرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج گفت: سرویس‌های مدارس کرج از نظر صلاحیت فردی و اخلاقی و داشتن پروانه تاکسیرانی مورد بررسی کارشناسی در این سازمان قرار میگیرند.

سرویس‌های مدارس کرج از نظر صلاحیت مورد بررسی قرار میگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از سازمات تاکسیرانی این شهرستان، کریم افشار اظهار داشت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج به عنوان نماینده مدیریت شهری و با استناد بر مواد قانونی آیین‌نامه 19 و دستورالعمل اجرایی آماده اجرای طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس شد.
وی عنوان کرد: صدور مجوزهای قانونی برای سرویس مدارس همزمان با اجرای این طرح ارائه می‌شود.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با اشاره به ساماندهی 2 هزار و 400 دستگاه خودروی سرویس مدارس در سال گذشته بیان کرد: این مهم به منظور اجرای ضوابط و قوانین مرتبط با بهبود کیفی و کمی سرویس مدارس و با توجه به مصوبات کارگروه ماده 18 آیین‌نامه ریاست جمهوری توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج بررسی و اقدام شد.
افشار با یادآوری هماهنگیهای صورت گرفته طی سال گذشته با انجمن اولیا و مربیان مبنی بر نصب برچسب سازمان تاکسیرانی بر روی خودروهای سرویس مدارس عنوان کرد: این توافق برای سال تحصیلی جاری نیز قابلیت اجرا دارد.
این مسئول تأکید کرد: بر این اساس به منظور افزایش ایمنی و ساماندهی، خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس مکلف است، برچسب ویژه سرویس مدارس را روی این خودروها نصب کنند.‌
وی گفت: طبق قانون از ادامه کار خودروهای فاقد برچسب در طول سال تحصیلی توسط بازرسی سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور ضمن جلوگیری از ادامه فعالیت با متخلف نیز برخورد قانونی میشود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به منظور رفاه و خدمات‌رسانی جامع به دانش‌آموزان، اظهار داشت: ایجاد امنیت و حفظ سلامتی دانش‌آموزان و کاهش نگرانی خانواده‌ها از گزینه‌های مهمی است که در اجرای این طرح به آن توجه ویژه‌ای شده است.
افشار با بیان اینکه بسترهای امنیتی سرویس مدارس به نحو شایسته‌ای فراهم می‌شود، عنوان کرد: سرویس‌های مدارس کرج از نظر صلاحیت فردی و اخلاقی و داشتن پروانه تاکسیرانی مورد بررسی کارشناسی در این سازمان قرار میگیرند.
وی داشتن معاینه فنی معتبر و دارا بودن بیمه کامل سرنشین برای خودروها و تاکسیهای سرویس مدارس را الزامی دانست و تأکید کرد: مجموع رانندگان خودروهای سرویس مدارس باید نسبت به اخذ گواهی صلاحیت رانندگی سرویس مدارس از سازمان تاکسیرانی اقدام کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول