اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد:

اعلام نرخ سرویس‌ مدارس تا چند روز آینده

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: طی چند روز آینده نرخ سرویس‌های مدارس اعلام میشود و همچنین امسال در تصمیم‌گیریها آمده تا برای سرویس تنها از ناوگان عمومی استفاده شود.

اعلام نرخ سرویس‌ مدارس تا چند روز آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی سرویس‌های مدارس شهرستان آمل برای سال جدید تحصیلی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید به یک هزار و 600 دستگاه سرویس مدارس در آمل پیش‌بینی میشود.
وی در نگاه آماری به تعداد سرویس‌های سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و 97 دستگاه سرویس مدارس برای جابه‌جایی دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پرورش بودند.
معاون فرماندار آمل با اشاره به تک شیفته شدن مدارس شهرستان آمل در سال تحصیلی جدید یادآور شد: در سال گذشته 37 دستگاه اتوبوس و مینیبوس، 830 تاکسی سواری و 135 خودروهای شخصی به دانش‌آموزان خدمت‌رسانی کردند.
معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه در طول سال به طور مستمر از سرویس‌های مدارس بازدید میشود، تصریح کرد: با همکاری آموزش و پروش، نیروی انتظامی، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کوچکترین تخلف در جابه‌جایی دانش‌آموزان گزارش نشد.
این مسئول افزود: در طی چند روز آینده نرخ سرویس‌ها نیز اعلام میشود و همچنین امسال در تصمیم‌گیریها آمده تا برای سرویس تنها از ناوگان عمومی استفاده شود.
وی با اشاره به اقدامات نوین مسئولان شهرستان آمل در سال گذشته یادآور شد: نصب برچسب شناسایی سرویس مدارس، برگزاری همایش یک هزار و 97 نفری رانندگان تاکسی برای نخستین بار در استان مازندران و همچنین تهیه نرم افزار برای ساماندهی از مهم‌ترین برنامه‌های ما بوده است.
رسولی با اشاره به اینکه باید رانندگان سرویس مدارس افرادی متعهد، شناخته شده، دارای صلاحیت و وجاهت اخلاقی باشند، اذعان داشت: باید در حمل و نقل فرزندان و دانش‌آموزان بیش از پیش حساسیت به خرج دهیم.
به گزارش فارس، شهرستان400 هزار نفری آمل دارای 2 هزار و 500 دستگاه خودروی سواری تاکسی و 130 دستگاه خودروی نارون است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول