اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان یزد:

تکواندو به مدارس یزد می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان یزد گفت: تکواندو به زودی به مدارس استان یزد راه می‌یابد.

تکواندو به مدارس یزد می‌رود
محمود عالیش‌وندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به ظرفیت و ظرفیت‌های بالای ورزش تکواندو از توجه جدی به ورزش تکواندو در مدارس خبر داد.
وی با بیان اینکه ظرفیت ورزش تکواندو در استان یزد بیش از ظرفیت فعلی است، اظهار داشت: با همکاری آموزش و پرورش یزد، در مدارس استان به ورزش تکواندو توجه بیشتری خواهد شد.
رئیس هیئت تکواندو استان یزد با بیان اینکه متاسفانه لیگ منظمی در زمینه تکواندو وجود ندارد، تاکید کرد: در گذشته تکواندوکاران حضور منظمی در لیگ‌های کشوری نداشتند و به دلیل کمبود برگزاری مسابقات به ویژه در رده‌های پایین از بی‌تجربگی رنج می‌برند.
عالیشوندی با بیان اینکه در زمینه تکواندو از نظر کیفیت و کمیت با مشکل روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری در رده‌های پایین و برگزاری منظم لیگ استانی، گام‌های بلندی برای رفع این مشکل در استان برداشته می‌شود.
وی همچنین برگزاری مسابقات نونهالان کشور در استان یزد را گام مثبتی در ترغیب مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در رده‌های پایین به این ورزش دانست و تاکید کرد: این مسابقات در نیمه دوم شهریور به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
رئیس هیئت تکواندو یزد تصریح کرد: برگزاری مسابقات متعدد ورزش تکواندو در یزد میتواند در رشد و تعالی این رشته بسیار موثر باشد.
عالیشوندی یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم این هیئت در سال جاری، پیگیری برگزاری مسابقات کشوری در یزد است.
وی ابراز امیدواری کرد: رشته تکواندو استان با همکاری همه علاقمندان به این رشته ورزشی و مسئولان روز به روز به جایگاه حقیقی خود در سطح کشور دست یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول