اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی یزد خبر داد:

تشکیل حلقه صالحین در مدارس یزد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان یزد گفت: در سال تحصیلی جدید، حلقه صالحین در همه مدارس راهنمایی و متوسطه یزد تشکیل می‌شود.

تشکیل حلقه صالحین در مدارس یزد
محمد صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: طرح ایجاد حلقه‌های صالحین با هدف تربیت دانش‌آموزان مؤمن، بصیر، توانمند برگزار می‌شود و تعالی معنوی آنها را دنبال می‌کند.
وی افزود: با اجرای این طرح در سطح مدارس استان یزد به دنبال پیشرفت‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی هستیم.
صدری ادامه داد: حلقه صالحین متشکل از 16 نفر شامل فرمانده واحد، جانشین واحد، 11 نفر از اعضای شورای واحد و سه نفر از مدیران گروه تربیت خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 12 هزار دانش‌آموز در مقطع دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب در سال تحصیلی جدید خبر داد.
صدری خاطرنشان کرد: انتقال ایثار، شهامت و شجاعت و تفکر بسیجی در نسل جوان و بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، دهلاویه، هویزه و اروندکنار در مناطق جنگی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اردوی راهیان نور است.
وی بیان کرد: این اردوها در دوره‌های چهار روزه از 15 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود و تا نیمه‌های اسفندماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول