اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

ارائه نمره منفی به رانندگان بدحجاب آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: رانندگانی که پوشش نامناسب داشته باشند نمره منفی میگیرند.

ارائه نمره منفی به رانندگان بدحجاب آذربایجان غربی
خیبر تیبا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخورد قاطعانه و جدی با رانندگان بدحجاب در دستور کار این ارگان قرار دارد به‌طوری که برای عملی شدن این موضوع با پلیس راهور هماهنگیهای لازم انجام شده است.
وی افزود: چنانچه در یک وسیله نقلیه اشخاصی اعم از راننده و سرنشین پوشش نامناسبی داشته باشند علاوه بر اینکه خودروی مذکور توسط ماموران متوقف میشود فرد مشمول جریمه نیز قرار میگیرد همچنین گواهینامه وی اخذ شده و در سوابق فرد نمره منفی لحاظ میشود.
این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از اعمال مقررات فوق، همکاران فعال در گشت‌های امنیت اخلاقی نسبت به توجیه و ارشاد افراد هنجارشکن اقدام میکنند همچنین دراین‌راستا تعهدهای لازم برای جلوگیری تکرار تخلف از آنها اخذ میشود.
تیبا به انجام هماهنگیهای لازم با مسئولان صنوف به‌ویژه آرایشگاه‌ها برای جلوگیری از ترویج پوشش نامناسب نیز اشاره کرد و گفت: با مسئولان اتحادیه صنف آرایشگاه‌ها به شکل مبسوط هماهنگی انجام شد تا کسانی که پروانه فعالیت و کسب دارند مصادیق و الزامات قانونی را در این زمینه رعایت کنند.
وی ادامه داد: چنانچه در مراحل بازدید از این صنوف، مشخص شود موازین مصوب رعایت نمیشود علاوه بر اعمال برخورد قانونی نسبت به پلمب واحد مذکور نیز اقدام میشود در صورت تکرار برای نوبت دوم این قبیل واحدهای متخلف به‌دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی از چرخه فعالیت خارج میشوند.
این مسئول با اظهار به تداوم نظارت بر تالارهای عروسی بعد از ماه مبارک رمضان، افزود: طبق سنوات گذشته برای نظارت بر تالارها، اماکن مجاز و  غیرمجاز اقدامات لازم صورت میگیرد به‌طوری که در این زمینه جلساتی نیز با مسئولان تالارها و اتحادیه‌ها برای توجیه آنها برگزار شد تا اینکه مراسم شاد و مطابق با فرهنگ اسلامی برپا شود.
وی با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی نیز فعال است، اظهار داشت: مسئولان این دستگاه‌ها در یک جلسه مشترک برای توجیه در ارتباط با الزامات راه‌اندازی این ستاد شرکت کردند تا در این زمینه با سایر مسئولان همکاری لازم و گسترده داشته باشند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: نظارت بر ادارات، شرکت‌های مختلف، مطب پزشکان و دستگاه‌های خصوصی همچنان ادامه دارد تا اینکه مظاهر بدحجابی به‌تدریج از جامعه اسلامی ما برچیده شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول