اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

گسترش بدحجابی فرآیند جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: گسترش بدحجابی در جامعه محصول فرآیند جنگ نرم دشمن است.

گسترش بدحجابی فرآیند جنگ نرم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه همه مسئولان در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: بار معنوی که بر دوش همه گذاشته شده است وظیفه انقلابی و دینی ماست که باید بر این امور حساس باشیم چرا استکبار و ایادیانش در انتظار ضربه زدن به اسلام از طرق مختلف همچون ماهواره، اینترنت و ترویج برخی از مسائل شیطانی هستند که باید با این معضل با جدیت برخورد کرد.
وی افزود: حاصل بی‌عفتی امروز نتیجه و فرایند جنگ نرم دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب  کنیم چرا که حجاب که ثمره خون شهداست و باید با تلاش آن را حفظ کنیم.
فرماندار شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به برپای اجلاس نماز خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های ذیربط باید در زمینه سمینار نماز آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای یک برنامه عالی در شهرستان باشیم.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و با راه‌های مختلف درصدد رسیدن به اهداف شوم خود است که همگان باید با هوشیاری و بصیرت لازم این توطئه‌ها را شناسایی کرده و این توطئه‌های شوم را دفع کنیم.
یوسفی اضافه کرد: در این میان دشمن سرمایه‌گذار اصلی خود را بر روی نوجوانان و جوانان کشور گذاشته است چرا که جوانان سرمایه‌های این کشور هستند و دشمن درصدد است به وسیله بی‌عفتی و ابتذال جوانان ایران اسلامی را به سمت دستیابی به اهداف خود سوق دهد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول