اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک توسعه تعاون سمنان خبر داد:

پرداخت 31 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‏های سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان اعلام کرد: بانک توسعه تعاون این استان در پنج ماه سال جاری بیش از 31 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت 31 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‏های سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا ملک پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به صورت تخصصی به تعاونیها خدمات میدهد و در صورتی که منابع آن افزایش داده شود، قادر خواهد بود تا گروه کثیری از تعاون‌گران و تشکل‌های تعاونی را مورد حمایت قرار دهد.
وی تصریح کرد: این بانک در راستای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی و سهم 15 درصدی از بازار سرمایه، با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال‌زایی و حفظ شغل را ایجاد می‏کند.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان گفت: این تسهیلات برای 583 نفر در سال 1389 و 166 نفر برای پنج ماه اول سال جاری در بخش‌های مختلف اقتصادی در سطح استان را فراهم کرده است.
ملک ادامه داد: در سال 1389، این بانک 65.9 میلیارد ریال و از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، 31.6 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در بخش‏های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و عمران و همچنین خدمات و بازرگانی پرداخت کرده است.
وی بیان داشت: کل تسهیلات اعطایی این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، در بخش کشاورزی مبلغ 9.1میلیارد ریال معادل 28.6 درصد و بخش صنعت و معدن مبلغ 6.9 میلیارد ریال معادل 21.9 درصد بوده است.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان اظهار داشت: همچنین در بخش مسکن و عمران مبلغ 2.6 میلیارد ریال معادل 8.3 درصد، بخش خدمات مبلغ 7.4 میلیارد ریال معادل 23.4 درصد و بخش بازرگانی مبلغ 5.6 میلیارد ریال معادل 17.8 درصد بوده است.
ملک گفت: از کل این مبلغ، 16 میلیارد ریال در بخش ثابت و 15.6 میلیارد ریال در بخش جاری پرداخت شده است.
وی در خصوص عملکرد بانک توسعه تعاون در حوزه خدمات نوین بانکی اظهار داشت: اتصال به شبکه شتاب (شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی)، سامانه اینترنت بانک، خدمات SMS در حوزه بانکی، سامانه پرداخت الکترونیک، دروازه پرداخت الکترونیکی، سامانه مدیریت عملیات ارزی و نیز راه‌اندازی سرویس تلفن بانک، سامانه همراه بانک، صدور لحظه‌ای تعاون کارت، صدور کارت‌های خرید و هدیه از جمله اقدامات انجام شده در حوزه خدمات نوین بانکی بود که خوشبختانه توام با موفقیت بسیار بوده است.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم بانک توسعه تعاون کشور، صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است.
ملک تصریح کرد: همچنین این بانک آمادگی خود را برای انعقاد قرارداد و تفاهمنامه همکاری با تمام دستگاه‌ها، شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی اعلام می‏کند.
وی گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه‌ها جلب اعتماد متقاضیان، تضمین وفاداری مشتریان، افزایش و سرعت گردش منابع و مدیریت صحیح بر منابع و مصارف است.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان اظهار داشت: انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری باعث شناسایی دقیق نیاز مشتریان در بخش‌های مختلف و تسریع در امر خدمت رسانی میشود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول