اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون لرستان خبر داد:

افتتاح 58 طرح تعاونی هفته تعاون در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون استان لرستان گفت: هفته تعاون 58 طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریال در لرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح 58 طرح تعاونی هفته تعاون در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام عزیزی ‌در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن تبریک هفته تعاون به تصویب قانون تعاون در 13 شهریور 1370 اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برکات بی‌شمار نظام جمهوری اسلامی و عملکردهای خوب آن موضوع تعاون بوده است.
وی پیشرفت‌های استان در بخش تعاون در دولت نهم و دهم را خوب ارزیابی ‌و بیان کرد: استان لرستان از 2 هزار و 200 تعاونی در سال 83 به 4 هزار و 500 تعاونی ارتقاء یافته است که یک میلیون و 450 نفر از جمعیت استان را در برگرفته و 70 درصد آن‌ها فعال،22 درصد در دست اجرا و شش درصد آن‌ها نیز راکد هستند.
عزیزی تسهیلات مصرف شده در بخش تعاون را یک‌هزار و 300 میلیارد ریال عنوان ‌و اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال 80 میلیارد ریال تسهیلات در بخش تعاون مصرف شده است.
مدیر‌کل تعاون استان لرستان به رشد شتابان بخش تعاونی در سال 89 اشاره کرد و افزود: در سال 89، 317 طرح تعاونی با اشتغال‌زایی 3 هزار و 400 نفر و با عضویت 4 هزار و 800 نفر به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: استان لرستان در بخش تعاون سال گذشته از رتبه 21 کشوری به رتبه سه ارتقای یافته است.
عزیزی به برنامه‌های هفته تعاون نیز اشاره داشت و تصریح کرد: جشنواره استانی تعاونی‌های برتر با توجه به شاخص‌ها روز چهارشنبه 16 شهریور برگزار می‌شود
وی همچنین از افتتاح 58 طرح تعاونی در کل استان با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریال اشتغال‌زایی 550 نفر در هفته تعاون خبر داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول