اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 شهریور برگزار می‌شود؛

نمایشگاه‌های پاییزه در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی گیلان از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای پاییزه در این استان از 20 شهریور جاری به مدت 10 روز خبر داد.

نمایشگاه‌های پاییزه در گیلان
سیاوش امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در گیلان اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها در تمام مراکز شهرستان‌های تابعه استان با مشارکت بیش از یک ‌هزار و 300 واحد تولیدی و توزیعی از 20 شهریور جاری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها تا 30 شهریور به مدت 10 روز است، عنوان کرد: با توجه به نیاز شهروندان در این ایام و بهره‌گیری از توان و ظرفیت واحدهای تولیدی و توزیعی لوازم مورد نیاز مردم در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی گیلان محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه‌ها را کیف، کفش، پوشاک، مواد غذایی و دیگر کالای ضروری و مهم سبد خانوار عنوان کرد.
این مسئول درباره فعالیت گروه‌های ویژه بازرسی در نمایشگاه‌ها خاطرنشان کرد: کمیته‌های کارشناسی قیمت‌گذاری نیز در نمایشگاه‌های پاییزه استان مستقر می‌شوند که وظیفه مراقبت و نظارت بر توزیع کالا را به عهده دارند.
امینی به اعلام آمادگی بیش از 250 واحد تولیدی و توزیعی برای مشارکت در نمایشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت در زمینی به وسعت 7 هزار متر مربع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فرش گیلان برپا می‌شود.
وی زمان بازدید نمایشگاه را از ساعت 10 صبح تا 22 شب در تاریخ مذکور اعلام کرد و متذکر شد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد ذکر شده مراتب را به گروه‌های بازرسی و یا اعضای کمیته‌های مستقر در نمایشگاه‌ها اطلاع دهند.
رئیس سازمان بازرگانی گیلان درباره مسافت دور فضای نمایشگاه پاییزه رشت اذعان داشت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به نمایشگاه و تهیه ملزومات خود در آستانه بازگشایی مدارس تدابیر لازم بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری و شرکت اتوبوسرانی رشت برای ایاب و ذهاب شهروندان این شهر تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول