اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

دومین نمایشگاه سالانه کانون عکس اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر خانه عکاسان اصفهان گفت: کانون عکاسان اصفهان گزیده‎ای از نتیجه فعالیت‎های اعضاء در یک سال گذشته را در غالب دومین نمایشگاه گروهی کانون در موزه هنرهای معاصر به نمایش گذاشته است.

دومین نمایشگاه سالانه کانون عکس اصفهان افتتاح شد
سیامک تراکمه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از  افتتاح دومین نمایشگاه سالانه عکس کانون عکاسان اصفهان خبر داد و گفت: عکس، ثبت لحظه‎های پر شتاب این جهان است و عکاس، تصویرگر جهان از خلال هنر، عشق و فلسفه در فاصله برهم خوردن پلکی از آینه است.
وی افزود: یک سال دیگر هم از فعالیت کانون عکاسان جوان اصفهان گذشت و گزیده‎ای از نتیجه حاصل فعالیت‎های اعضاء در یک سال گذشته در غالب دومین نمایشگاه گروهی کانون از  14 شهریورماه در برابر دیدگان هنر دوستان عرضه می‌شود.
مدیر خانه عکاسان اصفهان در مورد آثار پذیرفته شده در این نمایشگاه بیان داشت: 35 اثر این نمایشگاه که در گالری شماره 1 موزه هنرهای معاصر به نمایش در آمده است توسط گروه داوری سه نفره‎ای از هنرمندان پیشکسوت عکاس اصفهان از بین 329 عکس ارسالی با موضوعات مختلف از 68 عکاس عضو کانون داوری و انتخاب شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه پس از «نخستین نمایشگاه سالانه» و «نمایشگاه موفق روزنه‎ای به ورزنه» سومین نمایشگاه گروهی کانون عکس اصفهان است و شامل عکس‎هایی با موضوعات مختلف است.
تراکمه‌زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حمایت مادی و معنوی اجلالی مدیرعامل شرکت ایران ذوب برگزار  شده است، در مورد زمان بازدید از این نمایشگاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز 31شهریور، هر روز صبح‎‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها در ساعات 16 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی از هنرمندان این نمایشگاه نام برد و گفت: سید محمود موسوی، عالیه سعادت‌پور، نادر حیدری، افشین آذریان، مجید حجتی، نیلوفر یمینی، علی محمد نیلفروشان، احسان امینی، سیما هادی‌پور، مهدی صرامی، یونس کلاهدوزان، اصغر صامتی، مهرنوش جلیل، محمد رضا مومنی، شایان نادرپور، پیمان آذری، احسان خسروی، مهدخت فرهمند، صفا پیرشیری، مهدی فرهمند، روح الله جوانی، مریم حامد، سیامک رضاپور و عرفان شعرا هنرمندانی هستند که عکس‎هایشان در این نمایشگاه عرضه شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول